כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
יו"ר צעירי אגודת חב"ד, הרב יוסף יצחק אהרונוב

"ההצלחה של מפעל השליחות אינה שלנו, אלא של המשלח"

יו"ר צעירי אגודת חב"ד, הרב יוסף יצחק אהרונוב, חתם את מעמד הצדעה מרגש ועוצמתי של צעירי חב"ד בגני התערוכה בת"א: "האתגר הגדול שלנו בתקופה הזאת – למצוא ולהדגיש את המְאַחֶד והמְשוּתַּף בין חלקי העם. להתעלם מהמפריד בינינו ולהתלכד סביב מה שמחבר אותנו"

"ההצלחה של מפעל השליחות אינה שלנו, אלא של המשלח"
יו"ר צעירי אגודת חב"ד, הרב יוסף יצחק אהרונוב צילום: באדיבות המצלם

מעמד הצדעה מרגש ויוצא דופן לשלוחי חב"ד בארץ הקודש נערך בגני התערוכה בתל אביב. שלוחים צעירים ומבוגרים, מהערים המרכזיות והקטנות, מהיישובים, מהקיבוצים - מאילת ועד מטולה, התלכדו לערב אחד עוצמתי. היה זה מעמד אדיר שלא יישכח עוד זמן רב. בהשקעה גדולה ובארגון מוקפד של 'צעירי אגודת חב"ד', נערך המעמד, בהשתתפותם של השלוחים והמעגל הקרוב של תומכיהם שמנה אלפים-רבים מכלל שבטי ישראל

את המעמד הגדול חתם יו"ר צעירי אגודת חב"ד, הרב יוסף יצחק אהרונוב, שבנאומו הבנוי לתלפיות היטיב לבטא את עבודתם המסורה של השלוחים המסורים, הפועלים יום ולילה, ללא הפסקה, בשליחותו של המשלח.

"בערב המרומם הזה, חווינו מעט מאתגרי השליחות בארץ, ומההצלחות הנפלאות. למדנו על ההתמודדויות ועל מקורות הכוח לפעול ולעשות. אך בעיקר – נחשפנו אל הערך המדהים של "יציאה לשליחות". ההחלטה הנחושה שמקבלת משפחה יהודית – להפוך להיות חיילים של אור. לעמוד לפקודתו של הרבי, ולהביא את בשורת היהדות - אור וחום, חסד ואהבה לכל פינה", פתח הרב אהרונוב.

"התרגשנו כולנו אל מול אותם צעירים שוויתרו על חיי נוחות באזור הנוחות, בסביבת המשפחה המורחבת ובתוך הקהילה בה גדלו, ובחרו לומר "הנני" ולצאת אל השליחות. אין ספק שהנני מייצג את כל הנכבדים היושבים כאן, ואת כלל ישראל כאשר אני פונה אליכם בני משפחת השלוחים ואומר: תודה. תודה רבה לכולכם".

בהתייחס לאירוע התקופה הוסיף יו"ר צעירי אגודת חב"ד: "נאחל לכולכם במעמד מיוחד זה, המשך הצלחה בהנהגת הקהילה, בניהול ופיתוח המוסדות, בהנחלת ערכי היהדות והחסידות, ובעיקר באיחוד השסעים והקרעים בעם, מתוך אהבת ישראל אמיתית. האחדות היא צו השעה, ולא בכדי קבע הרבי את מבצע אהבת ישראל כראשון מבין כל מבצעי המצוות שיזם".

"השלוחים הם ראש הגשר שיוצר את החיבור בעם. כל אחד ואחת מהשלוחים שמעו בתקופה האחרונה אין-ספור פעמים את המשפט: "אתם - השלוחים מצליחים כל-כך לקרב לבבות, הלוואי שירבו כמוכם בישראל".

"זה האתגר הגדול שלנו בתקופה הזאת – למצוא ולהדגיש את המְאַחֶד והמְשוּתַּף בין חלקי העם. להתעלם מהמפריד בינינו ולהתלכד סביב מה שמחבר אותנו. וכשאנחנו נפיץ סביבנו אור של אהבה לכל יהודי, האור הזה ידחה את החושך של המחלוקות והקיטוב".

"כולנו יודעים ואף מרגישים, שההצלחה המופלאה של מפעל השליחות אינה שלנו, אלא של המשלח. איננו פועלים בכוחות האישיים שלנו, אלא נישאים על גבי כוחותיו הכבירים של הרבי. הרבי שבהנהגתו ובתורתו, מחנך אותנו לחיים של שליחות ונותן לנו את הכוחות לעשות ולהצליח".

"אסיים בברכת תודה מיוחדת לכל הידידים והתומכים של בתי חב"ד והשלוחים, העומדים לימינם ומסייעים להם בפעולותיהם הברוכות. אין ספק שהרבי מרעיף על כולכם את ברכותיו, שיהיה לכולכם רוב שפע וברכה, בריאות, נחת ושמחה, אריכות ימים ושנים טובות. נצא מכאן מחוזקים בציפייה גדולה ל'הקהל' העיקרי של הקב"ה – "קהל גדול ישובו הנה" – בגאולה האמיתית והשלמה בקרוב ממש", סיים את נאומו המרגש שחתם את הערב הגדול והותיר רושם עצום על כלל המשתתפים.

יוסף יצחק אהרונוב חב"ד שלוחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד