כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"שלפו שוקר חשמלי וחשמלו"

תל אביב: נערים תקפו חייל שהפריד בקטטה

חייל בן 18 שהפריד בקטטה ברחוב אליהו חכים בתל אביב הותקף באכזריות. אחותו של החייל: "אח שלי חי בנס"

תל אביב: נערים תקפו חייל שהפריד בקטטה
ניידת טיפול נמרץ צילום: פלאש 90

תחנת ת"א צפון פתחה הלילה (מוצ"ש) בחקירה עם קבלת דיווח אודות קטטה רבת משתתפים בגינה ציבורית ברחוב אליהו חכים בתל אביב. במהלך הקטטה נפצע חייל בן 18 מתל אביב.

מהמשטרה נמסר כי על פי החשד הקטטה החלה כאשר בן ה-18 ניסה להפריד בין שני נערים שהתקוטטו. החייל עזב את המקום, ולאחר זמן מה הגיע אחד החשודים, יחד עם מספר אנשים רעולי פנים, ותקפו אותו באמצעות כלי תקיפה שונים.

עוד נמסר מהמשטרה כי, "לפני זמן קצר הובא לחקירה אחד המעורבים במקרה, נער בן 15 מתל אביב".

אחותו של החייל סיפרה על התקיפה בפוסט שנכתב בקבוצת רמת אביב ג' בפייסבוק והופץ ברשת: "אתמול בלילה אח שלי יצא להסתובב עם חברים. הוא ראה ריב בין כמה ילדים מהשכונה, והגיע להפריד ולהשכין שלום. העניין הסתיים, כולם בירכו אחד את השני בברכת שבת שלום ואח שלי והחברים שלו המשיכו לכיוון גן ביר".

"אחרי עשר דקות הגיעו שבעה נערים מהשכונה, רכובים על אופניים חשמליים, רעולי פנים. הם ריססו את אח שלי והחבורה בגז מדמיע, שלפו שוקר חשמלי וחשמלו את אח שלי עד שנפל על הרצפה. לאחר מכן כל השבעה חבטו בו, ובעודו מרותק לאדמה, חסר אונים, שלף אחד מהם סכין יפנית וחרץ לו את הראש מאוזן לאוזן, סרט אימה".

"אח שלי הצליח להזעיק את ההורים שלי, אמבולנס הגיע וטיפלו בו בחדר טראומה ובטיפול נמרץ. הוא איבד כמויות של דם. זה פשוט ניסיון לרצח על ידי חבורת נערים סאדיסטים, אח שלי חי בנס".
קטטה תקיפת חייל תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד