כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

"לטפל ביד קשה"; "היד שהורמה על חייל - תיגדע"

חברי הכנסת החרדים מגנים בתקיפות את תקיפת החייל בבית שמש אמש • ליצמן: "פשע חמור שנועד להשמיץ ציבור שלם"

אריה דרעי, צילום: יעקב כהן
אריה דרעי, צילום: יעקב כהן

חברי הכנסת מהסיעות החרדיות מגנים בכל תוקף את תקיפת חייל המילואים אמש בבית שמש ע"י קיצוניים.

ח"כ יעקב ליצמן, "אין אדם שפוי שלא מגנה את תקיפת חייל צה"ל אמש בבית שמש. זה מעשה חמור, פשע ציבורי ועוול נורא שנועד להשמיץ ציבור שלם. על המשטרה לטפל בפורעים בחומרה".

יו"ר ש"ס דרעי: "יש גבול! תקיפת החייל ע"י קיצונים יהודים במהלך תפילה בביהכנ"ס, היא מעשה טרור. צריך לטפל בהם בדיוק כמו שמטפלים בטרוריסטים. היד שהורמה על חייל תיגדע".

חבר הכנסת משה גפני הגיב אף הוא ואמר: "מדובר במעשה חמור מאין כמותו גם לגופו של עניין וגם בהיבט של חילול השם. האנשים שעשו זאת מעמידים את הציבור החרדי כולו בסכנה וגורמים לנזק בל יתואר".

ח"כ אלי ישי שוחח הבוקר עם החייל שהותקף. בשיחה הבהיר ישי כי יש להוקיע אנשים כאלו מהחברה הישראלית. "תוקפי חיילים, הולכים בדרכם של אותם קיצונים שנפגשים תדיר עם אחמדניג'ד ואוייבי ישראל ותומכים במעשיהם הנלוזים", אמר.

כזכור, אמש, חייל מילואים מנתיבות, שהשאיר את שני בניו אצל הוריו בבית שמש, שוחרר למספר שעות להתרעננות, והגיע לבקר את בני משפחתו בעיר.

החייל, יצא להתפלל בבית הכנסת הגר"א ברחוב הלל ברמה ב' בעיר. לאחר שיצא מהתפילה, קיצונים החלו לצעוק לעברו ולעבר ילדיו וניפצו את שמשות רכבו. רק לאחר שהגיעה המשטרה הפורעים נמלטו על נפשם.

מנכ"ל עמותת חדו"ש, הרב עו"ד אורי רגב, בירך את הפוליטיקאים החרדים שיצאו בגינוי חריף לאירוע, ואמר ש"באופן חריג אני בהחלט מסכים עם ח"כ אריה דרעי שאמר שמדובר בארוע טרור שיש להלחם בו כמו שנלחמים בטרור".

רגב ציין ש"חדו"ש מתריעה על האלימות כנגד החיילים החרדים בבית שמש כבר חודשים ארוכים וחבל מאוד שרק בימי מלחמה נזכרים לטפל בה. אם אין דרך אחרת למנוע תקיפת חיילים חרדים יש לבצע פטרולים קבועים של משמר הגבול בשכונה הקנאית רמת בית שמש ב", אמר רגב, ו"הביע תקווה שגם לאחר המבצע ימשיכו דרעי, גפני וחבריהם לגנות תקיפה של חיילים חרדים על ידי קנאי העדה החרדית".
גינוי ליצמן חייל דרעי חברי כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד