כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
סכנה בחדר ניתוח

רימון שלא התפוצץ הוסר מגופו של חייל אוקראיני

רימון שהיה בגופו של חייל אוקראיני הוסר בבית חולים. שני חיילים מיחידת החבלה היו בחדר הניתוח כדי להבטיח את שלומם של הצוות הרפואי. החייל הפצוע מתאושש לאחר הניחוח שהסתיים בהצלחה

רימון שלא התפוצץ הוסר מגופו של חייל אוקראיני
חלק מהרימון שהוצא מגוף החייל צילום: שירות הרפואה של אוקראינה

בעמוד הפייסבוק של שירות הרפואה של אוקראינה, פורסם תיעוד של צילום רנטגן עם רימון קרוב לליבו של החייל, ומנתח אוחז בחלק מהרימון. בפוסט בפייסבוק נכתב כי שני חיילים מיחידת החבלה היו בחדר הניתוח כדי להבטיח את שלומם של הצוות הרפואי, החייל הפצוע מתאושש כעת.

בפוסט נאמר כי הניתוח בוצע ללא שימוש באלקטרו-קרישה כאשר זרם חשמלי משמש כדי לסייע בשליטה על דימום במהלך הניתוח - כי "התחמושת יכלה להתפוצץ בכל עת". עוד נאמר כי "הרופאים הצבאיים ביצעו ניתוח להוצאת חלק מרימון שלא התפוצץ מגופו של חייל".

הרימון בתוך גוף החייל כפי שצולם ברנטגן

"הוא הוסר בנוכחות שני חבלנים שהבטיחו את שלומם של הצוות הרפואי. הפעולה בוצעה על ידי אחד המנתחים המנוסים שת שירות הרפואה אנדריי ורבה ללא קרישה חשמלית, שכן התחמושת היתה עלולה להתפוצץ בכל רגע, החייל הפצוע נשלח להמשך שיקום והחלמה".

חבלנים סילקו את הרימון לאחר הניתוח המוצלח. לא ידוע כיצד הרימון הגיע לחזהו של החייל, אך רימוני VOG שאורכם בסביבות 4 ס"מ ניתנים לירי למרחק של עד 400 מטרים. לא ידוע מתי בוצעה הפעולה או היכן נפצע החייל, הפוסט פורסם ביום שני האחרון.

רימון רימון רסס מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד