י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
משרד הכלכלה מציג

החל מהיום: שירות חדש ליזמים ולבעלי עסקים

יזמים או בעלי עסק? במשרד הכלכלה יש חדשות טובות עבורכם: החל מהיום תוכלו לקבל עדכונים שוטפים בנוגע להקצאת קרקע מרגע הגשת הבקשה, לאורך כל שלבי התהליך ועד לסיומו | היזם לא יידרש לבצע מעקב אקטיבי באמצעות אימייל או שיחת טלפון, אלא יוכל לקבל את המידע בדבר בקשתו, ישירות באזור האישי

החל מהיום: שירות חדש ליזמים ולבעלי עסקים
משרד התחבורה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מינהל אזורי תעשייה במשרד הכלכלה והתעשייה, משיק שירות חדש בשיתוף מערך הדיגיטל הלאומי, שיאפשר ליזמים או בעלי עסק לצפות בסטטוס של התקדמות תהליך הבקשה להקצאת קרקע לטובת הקמת מפעלים.

החל מהיום (ראשון) יזמים ובעלי עסקים יוכלו להיכנס לאזור העסקי באתר הממשלתי mygov ולקבל עדכונים על תהליך הקצאת קרקע באזור העסקי, החל משלב הגשת הבקשה לאורך התהליך כולו ועד סיומו.

עד היום הגשת בקשה להקצאת פטור ממכרז נעשתה באמצעות מערכת מקוונת אך ללא חיווי ליזם בדבר הטיפול בבקשה. מהיום, היזם לא יידרש לבצע מעקב אקטיבי באמצעות אימייל או שיחת טלפון, אלא יוכל לקבל את המידע בדבר בקשתו, ישירות באזור האישי. 

מהו האזור העסקי? מדובר באזור ממשלתי חדש אשר מיועד לעסקים ולחברות. באזור זה יופיעו עדכונים, התראות מסוגים שונים, סטטוס הפעולות העסקיות שלכם מול משרדי הממשלה השונים ומידע על שירותים ממשלתיים אשר מגיעים לעסק שלכם. דרך אתר זה תוכלו לבצע גם פעולות דיגיטליות מול משרדי הממשלה השונים. 

אחת מהפעולות שניתן לבצע כבר היום, היא ניהול ההרשאות אשר ניתנים לגורמים מטעמכם על מנת לפעול בשם החברה או העסק שלכם.

חשוב לשים לב כי אם ברצונכם לתת אישור לגורם מטעמכם להיכנס לאזור העסקי של העסק שלכם, תידרשו לספק לו הרשאה על ידי ניהול ההרשאות.

כתובת האתר: https://my.gov.il/landing/

נורית צור רבינו, מנהלת מינהל אזורי תעשייה במשרד הכלכלה והתעשייה מסרה כי, "כ-300 יזמים נוספים בכל שנה, הפונים אלינו לצורך הגשת בקשה ולאחר מכן לבקשת מידע בדבר בקשתם, יוכלו מעתה לקבל עדכון יזום ישירות לאתר העסקי האישי שלהם. המהלך יסייע למקד את הפניות ובעיקר, להגביר את השקיפות אל מול היזמים". 

מירי מישקובסקי, מנהלת אגף בכיר טכנולוגיות ומידע במשרד הכלכלה והתעשייה מסרה: "אנו גאים להיות חלק מהצעד שיביא לנגישות דיגיטלית עצמאית עבור יזמים. אנו רואים חשיבות רבה בכך, ופועלים לקדם חדשנות מיטבית מסוג זה גם עבור בעלי עסקים ויזמים בתחומים נוספים".

 

משרד הכלכלה יזמים בעלי עסקים בירוקרטיה טכנולוגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד