י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הטבות אישיות

הונאת מס: החברה של טראמפ נקנסה ב-1.6 מיליון דולר

החברה של דונלד טראמפ נקנסה ב-1.6 מיליון דולר לאחר שבכירים במשרדו של הנשיא לשעבר התחמקו מתשלום מס הכנסה. הבכירים שדרגו עצמם במכוניות יוקרה ושכר לימוד בבתי ספר פרטיים

הונאת מס: החברה של טראמפ נקנסה ב-1.6 מיליון דולר
דולרים. אילוסטרציה צילום: pixabay

החברה של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ נקנסה ביום שישי האחרון ב-1.6 מיליון דולר כעונש על מערך הונאה שבה המנהלים הבכירים של הנשיא לשעבר התחמקו מתשלום מס הכנסה. ההתחמקות כללה הטבות אישיות שלקחו לעצמם המנהלים. קנס היה העונש היחיד ששופט יכול להטיל על החברה של טראמפ בגין הרשעתו בחודש שעבר ב-17 פשעי מס, כולל זיוף רישומים עסקיים.

הסכום שהטיל השופט חואן מנואל מרצ'ן היה המקסימום המותר בחוק, הסכום כפול מהמסים שקבוצה קטנה של בכירים בחברה התחמקה מהם בבנייני טראמפ, הבכירים שדרגו את עצמם עם מכוניות יוקרה ושכר לימוד בבתי ספר פרטיים.

טראמפ עצמו לא עמד למשפט והכחיש כל ידיעה על העלמת מסים של מנהליו באופן בלתי חוקי. בעוד שהקנס פחות מהעלות של דירה במגדל טראמפ אינו גדול מספיק כדי להשפיע על פעילות החברה או על עתידה, ההרשעה היא כתם שחור על המוניטין של טראמפ כאיש עסקים כשהוא פתח בקמפיין בחירות לבית הלבן בבחירות 2024.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', חבר מושבעים בבית המשפט העליון בניו יורק קבע כי החברה הואשמה בתוכנית הונאה, קשירת קשר, הונאת מס פלילית וזיוף רישומים עסקיים. התובעים בנו את התיק בעיקר סביב סמנכ"ל הכספים הוותיק של ארגון טראמפ, אלן וייסלברג, שהודה באשמה באוגוסט האחרון ב-15 סעיפים, כולל הונאת מס, קנוניה וגניבה גדולה.

דולרים דונלד טראמפ קנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד