י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
נערך ליום שאחרי

מומחה רוסי: זו התוכנית של פוטין לגבי יורשו

ולדימיר פוטין יבקש למנות את יורשו השנה על רקע האבדות הכבדות בשדה הקרב, כך אמר עבאס גליאמוב, כותב הנאומים שלו לשעבר. לטענתו פוטין יוותר על השלטון לטובת יורש נאמן כמו ראש עיריית מוסקבה, סרגיי סוביאנין, או ראש הממשלה מיכאיל משוסטין או סגן ראש הסגל דמיטרי קוזאק

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צילום: פייסבוק רשמי

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ימנה את יורשו הנבחר השנה במקום להסתכן בהפלה, וזאת כאשר הפופולריות של הנשיא הרוסי ממשיכה לצנוח על רקע סדרת תבוסות צבאיות באוקראינה, כך טוען בעל בריתו לשעבר. פוטין יבקש להעביר את השלטון ליורש נבחר ולפרוש לארמון שלו בים השחור במקום להסתכן בגורל המר של עריצים שהופלו כמו מועמר קדאפי, כך טען עבאס גליאמוב, כותב הנאומים לשעבר של פוטין.

המנהיג הרוסי יוותר על השלטון ליורש טכנוקרט שיוכל לנהל משא ומתן על סיום המלחמה עם אוקראינה והמערב, וכנראה לא יתמודד בבחירות 2024. גליאמוב אמר כי פוטין ככל הנראה ימנה איש אמון כמו ראש עיריית מוסקבה, סרגיי סוביאנין, ראש הממשלה מיכאיל מישוסטין או סגן ראש הסגל שלו דמיטרי קוזאק.

עבאס גליאמוב טוען כי בקרב חוג מקורביו של פוטין לא רואים במנהיג כמי שיוביל ליציבות ושם חוששים מעלייתו של יבגני פריגוז'ין, ראש הצבא הפרטי החמוש היטב של כוח וגנר, שעד כה נאמן לקרמלין אך עלול לפגוע באנשיו של פוטין.

גליאמוב אמר: "המנגנון מסתכל על פריגוז'ין ומפסיק לראות בפוטין ערב ליציבותו. כל המנגנון יושב באימה, מסתכל על פריגוז'ין ומפחד שכוחותיו יבואו אחריהם, הם אישית חוששים ממנו".

מלחמת אוקראינה רוסיה כח וגנר ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד