כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

חורף מפנק ב-מקס-ימום!

בואו כבר היום ליהנות ממגוון מוצרים ופריטים חדשים, המחכים לכם בעשרות הסניפים ברחבי הארץ

חורף מפנק ב-מקס-ימום!
מקס סטוק חורף מפנק צילום: יח"צ

עכשיו כבר אין ספק שהחורף התחיל, טיפות הגשם לא פוסחות על אף עובר אורח ועם הקור ששורר בחוץ אנחנו כאילו מטילים על עצמנו צו עוצר תקופתי למעט יציאות הכרחיות.  בית עבודה, קניות, בית עבודה. ומי צריך יותר?

אכן, הבית הוא ללא ספק המקום שאנחנו הכי רוצים להיות בו וכמה שיותר  בעונה המקפיאה הזו. לכן זו סיבה מצוינת להתאבזר בפריטים שיהפכו לנו את החורף למפנק במקסימום, עד שנתמה לעצמינו - למה לא כל השנה חורפי?

אז תוסיפו לרשימת היציאות ההכרחיות את רשת מקס סטוק שערוכה ומוכנה במיוחד בשבילכם עם כל הציוד הנדרש לחורף חם וביתי במיוחד. בשיא הסטייל ובמחירים אטרקטיביים המתאימים לכל כיס.

בואו כבר היום ליהנות ממגוון מוצרים ופריטים חדשים, המחכים לכם בעשרות הסניפים ברחבי הארץ:

 במחלקת הבית תוכלו להינות ממגוון עצום של פריטים בעיצובים חמים ועדכניים: שמיכות, כירבוליות, שטיחים מפרווה ושלל סוגי בדים בעיצובים טרנדיים ובמגוון גדלים לחללי הבית השונים. שטיחים לחדרי ילדים ממותגים בכיכובם של הדמויות המוכרות והאהובות על הקטנטנים. מטריות, בקבוקי מים חמים ועוד.

מקס סטוק דואגת לפנק אתכם גם בפריטי לבוש מחממים לבית. במחלקת ההנעלה וההלבשה תחשפו לעולם שלם של פריטי חובה , הכל תחת קורת גג אחת , והמחירים אם שאלתם, פשוט יצחיקו אתכם. נעלי בית בעיצובים שונים, גרביים כיפיות, פיג'מות, גופיות חמות, מגפי גשם לילדים, פריטי ילדים ממותגים, כובעי חורף צבעוניים ומדליקים, כפפות, צעיפים, מחממי אוזניים ועוד.

 

הסניפים השונים של רשת מקס סטוק פרושים ברחבי הארץ מצפון לדרום, תוכלו לבקר בהם ולהנות מחווית קניות ייחודית.

מקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד