י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

סקר: ש"ס מטפסת ל-9; הליכוד גדול מסך חלקיו

הגוש החרדי מתחזק: ש"ס, שקיבלה 6 מנדטים בסקר הקודם, זוכה ל-9 מנדטים; הסקר בדק גם את תגובות הציבור למבצע - כנסו לנתונים המלאים

המלחמה הועילה? דרעי בדרום הארץ, צילום: יעקב כהן
המלחמה הועילה? דרעי בדרום הארץ, צילום: יעקב כהן

על רקע המשך הלחימה ברצועת עזה ועמידתו של נתניהו מול עמדת נשיא ארה"ב ברק אובמה מתפרסמים היום נתונים מסקר שערך מכון פאנאלס פוליטיקיס עבור ערוץ הכנסת מהם עולה כי מעמדו של הליכוד מתחזק והוא מקבל 30 מנדטים.

במקום השני נמצאת סיעת הבית היהודי הזוכה ל-18 מנדטים. העבודה 15 מנדטים ואילו "ישראל ביתנו" בראשות שר החוץ אביגדור ליברמן זוכה לשמונה מנדטים. יצויין כי לפני הכרזתו של שר החוץ על פרידתו מתנועת הליכוד זכתה ההליכוד ביתינו ל28 מנדטים בלבד, סכום הנמוך מזה המקבלת כעת סיעת הליכוד לבדה.

את ההפתעה הגדולה בסקר רושמת דווקא סיעת ש"ס שלפני מספר שבועות שברה שיא שלילי וזכתה ל-6 מנדטים בלבד. עלתה בחזרה וקבלה השבוע תשעה מנדטים. יהדות התורה נשארת יציבה עם 7 מנדטים, יש עתיד יורדת ל10 מרצ 10 והתנועה 4.

יצויין, כי בסקר שנערך מספר ימים לפני שסיעת ישראל ביתינו נפרדה מהליכוד קיבלה הליכוד ביתינו 28 מנדטים ואילו כעת הליכוד לבד עולה על כמות המנדטים שקיבלו שתי התנועות יחד.

סקר 'ערוץ הכנסת': הליכוד 30, הבית היהודי 18, העבודה 15, יש עתיד 10, מרצ 10, ש"ס 9, ישראל ביתנו 8, יהדות התורה 7, התנועה 4 וערבים 9.

נתון נוסף שנבחן בסקר הינו מידת שביעות ההרצון הציבורית מתפקודו של ראש הממשלה כאשר 72% אחוז מהציבור מרוצה מתפקודו של נתניהו, 71% מיעלון ודווקא הרמטכ"ל גנץ זוכה ל89% אחוזים מהציבור המרוצים מתפקודו.
סקר ערוץ הכנסת דרעי שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד