כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

אולמי בית ישראל לאירוע חורף מוקפד

אולמי בית ישראל המפוארים בירושלים מזמינים אתכם להזדרז ולשריין תאריכים אחרונים לעונת החורף, עם תפריט חורף חדש המצטרף לתפריט המגוון, העשיר והיוקרתי – בכשרות בד"ץ העדה החרדית

אולמי בית ישראל לאירוע חורף מוקפד
בית ישראל אולם צילום: יח"צ

אם גם אתם רוצים אירוע מושלם, כזה שהאורחים יזכרו לזמן ארוך כאירוע מכובד ומושקע - בעיצוב האולם והשולחנות, בתפריט היוקרתי, בשירות האדיב ובאווירה החמה, אתם מוזמנים לערוך את השמחה שלכם באולמי בית ישראל ולהגשים את החלום, כי מגיע לכם אירוע מושלם.

האירועים במקום מופקים על ידי צוות מקצועי עם ניסיון רב שנים, שיודע לתת מענה מוקפד ומותאם אישית לאירוע שלכם, החל משלב בחירת האולם, עיצוב האולם והשולחנות, התאמת המנות לאופי האירוע והאורחים - עד לפרטים הקטנים ביותר כמיטב המסורת של בית ישראל, בין אם מדובר בחתונה, אירוסין, בר מצווה, ברית, דינר, או כל אירוע אחר שתרצו שיהפוך לכזה שלא ישכח.

אולמי בית ישראל ממוקמים באזור נגיש ונוח, וכוללים שני אולמות פאר, 'היכל הזית' המיועד לאירועי בוטיק משפחתיים ואישיים ומכיל בין 50-220 מקומות ישיבה, וכן את 'היכל הגפן' המהודר ורחב הידיים המיועד לאירועים רבי משתתפים ומכיל עד 600 מקומות ישיבה.

לאחר התאמה של האולם הנכון עבורכם, הגיע הזמן לבחור את התפריט המדויק, המושלם והאנין ביותר לאירוע המושלם שלכם, בניצוחם של הצוות - שף משה קצ'וקי ור' משה גולדיס שביחד מרכיבים יצירה קולינרית מרהיבה בטעמים מיוחדים ובקונספט מיוחד ברמה הגבוהה ביותר בארץ. את התפריט המגוון והעשיר תרכיבו מתוך המבחר המדהים בטעם המוכר של בית ישראל, כשהצטרף אליו תפריט חורף חדש ויוקרתי המציע בין היתר מגוון מרקים, קנאפה אסאדו, אסאדו ביין, אנטריקוט בנוסח אוסובוקו ועוד... כל זאת בהכשר המהודר ביותר של בד"ץ העדה החרדית.

אנשי המקצוע של אולמי בית ישראל, יהפכו לכם  את החלום למציאות, וידאגו לכם לאירוע יוקרתי ומוקפד לשמחה שלא תשכח.

תאריכים אחרונים לשמחות בעונת החורף – הזדרזו להזמין

להזמנת אירוע החורף המושלם שלכם חייגו: 02-6200101

בית ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד