כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"חומר לשני ספרים"

הנסיך הארי: המשפחה לעולם לא תסלח לי אם אספר הכל

הספר החדש של הנסיך הארי מתאר שורה ארוכה של תלונות נגד משפחת המלוכה, כמו גם טראומה בלתי פתורה על מות אמו, מאבקיו בבריאות הנפש, החיים המבודדים שניהל, והתמוטטות היחסים עם בני משפחה. הוא אמר כי יש לו עוד הרבה דברים שלא סיפר

   הנסיך הארי: המשפחה לעולם לא תסלח לי אם אספר הכל
אילוסטרציה צילום: unsplash

הנסיך הארי טוען שיש לו מספיק חומר ל"שני ספרים", ולא כלל כמה דברים בספר הזיכרונות שלו כי אביו ואחיו לעולם לא יסלחו לו. הוא אמר לדיילי טלגרף שיש כמה דברים שלא סיפר: "אני פשוט לא רוצה שהעולם יידע".

הספר של הנסיך הארי "ספייר" שיצא לאור בסוף השבוע, הפך לספר הנמכר ביותר אי פעם בבריטניה. הספר מתאר שורה ארוכה של תלונות נגד משפחת המלוכה, כמו גם טראומה על מות אמו, מאבקיו בבריאות הנפש, החיים המבודדים שניהל לפני שפגש את אשתו מייגן מרקל, והתמוטטות היחסים עם בני משפחה.

בראיון עם בריוני גורדון מה'דיילי טלגרף' הארי אמר שהוא לא "ניסה למוטט את המלוכה", אלא "מנסה להציל אותם מעצמם". הנסיך הארי אמר שיש מידע שהוא חשף לכותב הספר שלו, "לצורך ההקשר", אבל "בשום אופן המידע לא יכול להיכלל בספר"

"זה יכול היה להיות שני ספרים, נניח את זה ככה", אמר והוסיף שהטיוטה הראשונה הייתה של 800 עמודים, כפול מהספר בן 400 העמודים. לדבריו, אי אפשר לספר את סיפורו ללא בני משפחתו בו, "מכיוון שהם ממלאים בו חלק כל כך מכריע, וגם כי אתה צריך להבין את הדמויות והאישיות של כל אחד בתוך הספר".

"אבל יש כמה דברים שקרו, במיוחד ביני לבין אחי, ובמידה מסוימת ביני לבין אבא שלי, שאני פשוט לא רוצה שהעולם יידע. כי אני לא חושב שהם אי פעם יסלחו לי", הוא אמר. "עכשיו אתה יכול לטעון שחלק מהדברים ששמתי שם, הם לעולם לא יסלחו לי בכל מקרה. אבל איך שאני רואה את זה, אני מוכן לסלוח על כל מה שעשו לי, והלוואי שבאמת היו יושבים איתי כמו שצריך, ובמקום להגיד שאני הזוי ופרנואיד, לנהל שיחה נכונה על זה, כי מה שאני באמת רוצה זה קצת אחריות. והתנצלות בפני אשתי".

הוא אמר כי "שום מוסד אינו חסין מביקורת", וטען שאם רק 10% מהביקורת שהופעלה עליו ועל אשתו היו מופעלים על משפחת המלוכה "לא היינו נמצאים בבלגן הזה עכשיו". הוא גם דיבר על טיפול, ותיאר שזה "כמו לנקות את השמשה הקדמית, לנקות את כל מסנני האינסטגרם, את כל המסננים של החיים".

הוא הוסיף שהוא מרגיש אחריות כלפי ילדיו של וויליאם, "בידיעה שמתוך שלושת הילדים האלה, לפחות אחד יסיים כמוני, וזה כואב וזה מדאיג אותי".

ארמון בקינגהאם הנסיך הארי הנסיך וויליאם המלך צארלס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד