א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

הפלס נגד החרדים בגבעתי: "המח"ט משתמש בכיפתו"

הפלס תוקף את הגדוד החרדי החדש בגבעתי, את המח"ט הדתי עופר וינטר ואת עיתון משפחה • "עושה שימוש בכיפתו ובאמונתו"

מח"ט גבעתי עופר וינטר, פלאש90
מח"ט גבעתי עופר וינטר, פלאש90

הגדוד החרדי החדש בגבעתי שהחל בגיוסים בעיצומה של מלחמת 'צוק איתן' זוכה הבוקר למתקפה חריפה בעיתון 'הפלס', בטאון הפלג הירושלמי, שבראש סדר היום הציב את המאבק בגיוס ובחוק החדש.

בכתבה שכותרתה "הפעילות המסוכנת להקמת גדוד חרדי חדש" מביא העיתון את הפרסומים אודות הגדוד החרדי החדש הפועל לגייס צעירים חרדים ליחידה קרבית חדשה, ומביא פרסומים בעיתונות על משתפי"ם חרדים המסייעים ליוזמה.

העיתון מסביר כי הכוונה לבצע ציד נפשות המתנהל בקרב הציבור החרדי ומציג את הפרוספקט של הגדוד החרדית החדש בגבעתי שם כתוב "אתה רוצה לבוא שוב לטיש של הרבי.. הגדוד החרדי החדש בגבעתי זה המקום בשבילך, בוא לבנות לעצמך חיים בריאים מלאי סיפוק מלאי עשייה, מלאי מימוש עצמי".

העיתון תוקף את האלוף עופר וינטר מח"ט גבעתי, ומביא שאף קיבל במה נרחבת בשבועון 'משפחה' ששיבח את דמותו בתור קצין מזן חדש שלא רק שאינו בוש לא בכיפתו ולא באמונתו אלא עושה שימוש נרחב ובולט בעבודתו הצבאית.

פעילותו של אותו קצין כותבים בעיתון הוא לציד נפשות לצורך הקמת "גדוד חרדי בגבעתי" מבטאת בצורה מקוממת כיצד הוא "עושה בכיפתו ובאומנותו שימוש נרחב ובולט בעבודתו הצבאית".

בכתבות נוספות מגדיר העיתון את התקופה "כמסע תעמולתי נרחב וניצול ציני של מצב הלחימה לצורך 'חינוך מחדש' של הציבור החרדי ויצירת 'חוויה מתקנת' של הסערה בעקבות חוק הגיוס".

בנוסף מעלה שוב העיתון את נושא ההתייצבות וכותב "תופעה חדשה של 'ביקורי בית של חיילים וחיילות בבתי המשפחות בנסיון להפעלת לחץ על ההורים לשלוח את בניהם להתייצב בלשכות הגיוס".
צבא גדוד כיפה הפלס גבעתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד