ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ביבי: המבצע נמשך, צה"ל ימשיך במלוא העוצמה

בנימין נתניהו: "צה"ל ממשיך לפעול כדי להשלים את יעדי המבצע" • "החמאס הוליך את אובמה שולל" סיקור מתעדכן

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

ראש הממשלה ערך מסיבת עיתונאים מיוחדת הערב (מוצאי שבת), ואמר: "צה"ל ממשיך לפעול בכל העוצמות כדי להשלים את יעדי המבצע".

בהודעה מיוחדת שמסר נתניהו אמר: "המבצע נמשך, צה"ל ממשיך לפעול בכל העוצמות כדי להשלים את יעדי המבצע: השבת השקט, השבת הביטחון לתקופה ממושכת תוך פגיעה משמעותית בתשתיות הטרור.

"במקביל, כוחותינו משלימים את פעולת הפגיעה והנטרול של המנהרות ברצועת עזה. עד כה הם נטרלו עשרות מנהרות. הפעולה פוגעת במאמץ אסטרטגי, החמאס השקיע בו הרבה שנים. עד כה לחיילי צה"ל יש הישגים משמעותיים בלחימה. מבחינת המבצע כוחותינו תקפו והשמידו אלפי יעדים. מאות רבות של מחבלים ועוד.

"אני כואב עם המשפחות השכולות ושולח להן את תנחומי ותנחומי העם. אני רוצה לחזק את משפחת גולדין אשר בנה הדר נחטף אתמול. מדינת ישראל תמשיך לעשות כל מאמץ כדי להשיב את בניה ארצה. אני מבין ללבם. נעשה הכל להשיב אותו, אדבר עם בני משפחתו הערב. ייקח כמה זמן שייקח, אנו נשיג את מטרות המבצע.

"בתחילת המבצע הבטחנו להשיב את השקט למדינת ישראל. ייקח כמה זמן שיידרש ויופעל כמה כוח שצריך. התמיכה הגבוהה של ארה"ב ואירופה היא הישג חשוב למדינת ישראל. היא תחזק את תביעתנו לחיזוקה ושיקומה של רצועת עזה ופירוק הנשק. אין לנו דבר נגד תושבי עזה, אנחנו מצרים על כל אזרח שנהרג.

"לא פחות חשוב מזה, ובוודאי מפתיע רבים, הוא הקשר הייחודי שנוצר עם מדינות האזור גם זה נכס חשוב מאוד למדינת ישראל. עם תום הקרבות וסיום המערכה זה ייפתח אפשרויות רבות. זה ברור מה שקורה כאן. חמאס מעוניין בסבלם של תושבי עזה כדי להאשים את ישראל. העולם מבין מי זה חמאס, אותו ארגון שיחד עם קטאר הוליך את ג'ון קרי ואת אובמה שולל".

החלה נסיגה
טרור עזה ישראל חמאס הפסקת אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד