י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רמה אחרת

קופת החולים מאוחדת עם בשורה חשובה למגזר החרדי

'בחדרי חרדים' בשיתוף ג'וביק, בפרויקט מיוחד בו ניתן זרקור ייחודי על חברות שהתאימו משרות לאורח החיים במגזר החרדי, והצליחו לייצר הלימה תרבותית ואווירה מותאמת • בשיחה עם רון מנשה - מנהל מרכז הגיוס והקריירה הארצי של מאוחדת הוא מציג בפנינו את מגוון המשרות אותן הם מציעים לעובדים החרדים עם תנאים אטרקטיביים וכן משתפים ביתרונות הגדולים שהעובד החרדי מעניק לחברה

קופת החולים מאוחדת עם בשורה חשובה למגזר החרדי
קופת חולים מאוחדת צילום: Kobi Gideon / FLASH90

מאוחדת, קופת החולים השלישית בגודלה שמעניקה שירות ל- 1.3 מיליון לקוחות, נמצאת בלב ליבה של מערכת הבריאות. בשלוש השנים האחרונות הקופה הייתה בחזית המאבק בנגיף הקורונה, ובמקביל הצליחה לקדם מהפכות שירות ולהיות מוכתרת קופת החולים הזמינה ביותר, כפי שפורסם לאחרונה בתכנית חסכון בחדשות 12.

מהפכות שירות לא מתרחשות בין לילה, וקודמת להן עבודת שטח ומטה נרחבת, שבמאוחדת נעשית באמצעות 4 מחוזות שונים בהן 350 מרפאות בפריסה ארצית ו-7,500 עובדים שהם הלב של הארגון, ובלעדיהם שום דבר לא היה קורה.

כחלק מתנופת העשייה, מאוחדת מגייסת עובדים למגוון רחב של משרות, ביניהן משרות רבות שמותאמות למגזר החרדי, בין היתר דרך פלטפורמת הדרושים ג'וביק המתווכת מגוון גדול של משרות עבור המגזר.

אם גם אם מעוניינים בעבודה רוויה בתחושת שליחות לחצו כאן>>>> 

"
עובדי הקופה מהווים פסיפס של החברה הישראלית, על כל גווניה", מסביר רון מנשה, מנהל מרכז הגיוס והקריירה הארצי של מאוחדת. "יחד עם זאת, אנחנו דואגים להלימה תרבותית מלאה על פי הצרכים של כל מגזר, ומוודאים שכל אחד מרגיש אצלנו בבית".

אלו משרות אתם מציעים כיום?

"למאוחדת היצע ענק של משרות ממגוון תחומים. משרות מטה הכוללות אדמיניסטרציה, שיווק, חשבות שכר, כלכלה וכספים, משאבי אנוש, אחזקה, מערכות מידע, מחשוב. במקביל, יש לנו גם הרבה משרות שטח עם תפקידי אדמינסטרציה במרפאות השונות, כגון מזכירות רפואיות ומזכירות אחראיות, ומשרות ממקצועות הרפואה כמו סיעוד, רוקחות, עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה, קלינאי תקשורת, ריפוי בעיסוק, רנטגן, תזונה, עובדי מעבדה ודוגמים. המשרות ממוקמות ברחבי הארץ, כך שכל אחד יוכל למצוא משרה שקרובה למקום מגוריו".

מה היתרונות המרכזיים בעבודה במאוחדת?

"אין ספק שתחושת השליחות והמשמעות היא הסיבה המרכזית שאנשים אוהבים לעבוד במאוחדת. האפשרות להיות שם עבור המטופל, לפעמים ברגעים הכי קשים שלו, לעזור לו, או לדעת שאתה חלק ממשהו גדול, שאתה מצליח בעבודה היומיומית שלך להשפיע על החיים של כל כך הרבה אנשים שונים, שאתה מצליח להוביל שינוי אמיתי ".

איזה ערך מוסף מעניקה מאוחדת לעובדים החרדים

"אנחנו מאוד קשובים לצרכים הייחודיים של החברה החרדית. כך למשל, אנחנו מכירים בלימודי חוץ של המגזר החרדי כתחליף לדרישות סף, וגם דואגים להתאים את סביבת העבודה ומוודאים שיש מטבח כשר ובתי כנסת סמוכים למרפאות – בעיקר בירושלים ובני ברק".

במאוחדת קיימת גם התחשבות מלאה באורח החיים החרדי. "אנחנו מעניקים שעות הנקה לעובדות במשרה מלאה, אינטרנט כשר, או לחילופין חסימה מלאה של המחשבים מכל פעילות אינטרנט או כל בקשה לחסימה כזו או אחרת במחשב. ישנן גם מרפאות שלמות בעלות צביון חרדי ואף צוותים מלאים מהמגזר החרדי, תוך הקפדה על הפרדה בין גברים לנשים בעבודה ובפעילות גיבוש. בנוסף, הארגון פועל בפריסה ארצית עם מרפאות בכל עיר ושכונה מה שמאפשר לעבוד קרוב לבית ".

מה אתם מחפשים בעובדים שלכם? מי הוא העובד האידיאלי עבורכם?

"
עובדים שמחוברים לארגון, מסורים ואכפתיים, עובדים שידועים לתת שירות טוב ובעיקר כאלה שמגיעים בכל בוקר לעבודה עם חיוך ואנרגיות טובות.

איזה ערך מוסף מעניקים העובדים החרדים למאוחדת?

"
עובד חרדי מסייע בהנגשה תרבותית והוא מביא איתו במקרים רבים הרבה נסיון אישי, מחוייבות למקום העבודה ורצון לסייע לזולת ולקהילה, במקביל לרצון להשתלב בעבודה שטומנת בחיקה תחושת שליחות".

טיפ לראיון עבודה אצלכם

"הבעת נכונות לעבודה ארוכת טווח. לשאול הכל ואם יש צורך בבקשות תואמות למגזר, תמיד מומלץ לבקש ולהציף".

אם גם אם מעוניינים בעבודה רוויה בתחושת שליחות לחצו כאן>>>> 

ניתן לסייע במידה ואין קורות חיים מסודרים

ג'וביק קופת חולים מאוחדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד