י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

היעדים החמים של תחילת 2023

ישנם לא מעט יעדים חמים ובולטים לשנת 2023. אחרי כמעט שנתיים של מגיפה עולמית שגרמה לסגירת שערים ומנעה מאיתנו אפשרות לטייל בעולם באופן חופשי, כעת כשהמגיפה נעלמה כמעט לגמרי, אנחנו יכולים לטוס ולטייל במקומות שונים, כאלה שביקרנו בהם בעבר וכאלה שיהיו חדשים לגמרי עבורנו

היעדים החמים של תחילת 2023
חופשה צילום: freepik

שנת 2023 עומדת בפתח ולא מעט אנשים מתחילים לתכנן את היעדים שלהם לנסיעות לחודשים הקרובים. חלקם מתכננים לטייל עם המשפחה, אחרים מתכננים לטייל עם בן או בת הזוג שלהם, ויש מי שבוחן אופציות אחרות, החל מטיול אחרי צבא עם חברים וכלה בחיפוש יעד לטיול מאורגן עם קבוצה.

ישנם לא מעט יעדים חמים ובולטים לשנת 2023. אחרי כמעט שנתיים של מגיפה עולמית שגרמה לסגירת שערים ומנעה מאיתנו אפשרות לטייל בעולם באופן חופשי, כעת כשהמגיפה נעלמה כמעט לגמרי, אנחנו יכולים לטוס ולטייל במקומות שונים, כאלה שביקרנו בהם בעבר וכאלה שיהיו חדשים לגמרי עבורנו.

לפני שנציג את היעדים החמים לשנת 2023, חשוב להזכיר לעצמנו, לא משנה לאן אנחנו טסים, עלינו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. לא משנה לא לכמה זמן אנחנו טסים, לא משנה כמה אנשים וזה גם לא משנה עד כמה בריאים אנחנו, עלינו לרכוש פוליסת ביטוח שתשרת אותנו מהרגע בו אנחנו יוצאים את גבולות הארץ ועד לרגע שאנחנו חוזרים אליה.

ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשרת לנו לקבל החזרים על כל פרוצדורה רפואית שנידרש לעבור בחו"ל, בין אם זה כתוצאה מתאונה, מחלה, חבלה, פציעה או כל דבר אחר. אנחנו יכולים למצוא פוליסות המספקות כיסויים שונים על פי הצרכים שלנו. הן כוללות החזר על ניתוחים, אשפוזים, בדיקות רופא, צילומים, תרופות, חילוץ והצלה, וכן הטסה לארץ במידת הצורך.

מה הם היעדים החמים לשנת 2023

דובאי – אחד היעדים החמים ביותר עבור ישראלים החל משנת 2020. בעקבות הסכמי אברהם אנחנו יכולים לטוס אל איחוד האמירויות באופן חופשי ולנפוש שם. דובאי היא הבירה של האמירות, שהיא חלק מהאיחוד כולו. מדובר על אחד המקומות העשירים והמרשימים ביותר, לא רק במפרץ אלא בכלל.

איסטנבול –בעקבות התחממות היחסים בין טורקיה לישראל בשנה האחרונה, חזרה העיר שהיתה בעבר מוקד משיכה לתיירים ישראלים רבים, להיות יעד חם במיוחד עבור ישראלים רבים אשר מחפשים מקום קרוב לנפוש ולטייל בו. איסטנבול מציעה לנו את השילוב האופטימאלי של עבר מפואר והווה מרשים, מסורת ומודרניות, מבנים היסטוריים עם קניונים ומרכזי קניות חדשים.

תאילנד – תאילנד היא תמיד יעד חם עבור ישראלים אשר מבקשים ליהנות מהחבילה המושלמת של נופש, טיולים, אתגרים, הרפתקאות והכל במחיר זול ובתנאים טובים. זה נכון לגבי עיר הבירה בנגקוק וזה בוודאי נכון לגבי האיים השונים בדרום המדינה.

איך לרכוש ביטוח נסיעות בצורה חכמה

בשביל לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בצורה חכמה אחרי שסוגרים נסיעה אל אחד היעדים שציינו, כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר WOBI, סוכנות ביטוח דיגיטלית שמתמחה בהשוואה ומכירת ביטוחים, לקבל הצעות מחיר ממגוון חברות ביטוח שונות, להשוות בינהן ולרכוש את הפוליסה המשתלמת ביותר עבורכם אונליין ובתנאים הטובים ביותר מבחינתכם.

חופשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד