כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

משפחת השבוי: "הבן שלנו חי - אסור להפקיר אותו"

משפחת סג"מ הדר גולדין שנפל בשבי החמאס, מוחה נגד ההחלטה לסגת מעזה: "מפקירים אותו ואת תושבי הדרום"

ד"ר שמחה גולדין אביו של הדר . פלאש90
ד"ר שמחה גולדין אביו של הדר . פלאש90 צילום: פלאש 90

ישראל החלה לסגת מעזה, אבל משפחת השבוי מתקוממת הערב (מוצ"ש), נגד ההחלטה.

ד"ר שמחה, אביו של סג"מ הדר גולדין, שנפל בשבי החמאס באזור רפיח אמר הערב (מוצ"ש): "אני מג"ד מילואים, עשיתי מילואים עד גיל 50 ואני לא מעלה בדעתי שצה"ל יפקיר לוחם שלו. המפקד שלי היה בני גנץ, ואני יודע שזה לא יכול להיות שייתן פקודה לצה"ל לצאת מאיזשהו מקום כשיש חייל בפנים. אני מכיר את עופר וינטר (מח"ט גבעתי). אני לא מאמין שיפקיר קצין שלו מפלס"ר גבעתי בעזה ולא ברפיח ולא בשום מקום אחר. אלה המסרים שלנו, של המשפחה שלי. אני לא מאמין שתושבי עוטף עזה ייתנו יד לזה שנשאר קצין בשטח שנשלח להגן עליהם".

אמו של גולדין חדווה הוסיפה: "אני דורשת ממדינת ישראל שלא תעזוב את עזה עד שתחזיר את הילד שלי הביתה. הוא חי, ויש לו תאום בשבי צור שהוא בכוח החילוץ שחשב שייחלץ את הדר החוצה. אני דורשת ממדינת ישראל לא להפקיר את הילד שלי, לא להפקיר אף ילד שיצא להילחם".

אחותו הוסיפה: "המלחמה התחילה בשלושה חטופים המלחמה הזאת גרמה לעשרות הרוגים לא ייתכן שמלחמה תסתיים עם חייל חטוף אנחנו לא ניתן למבצע הזב להסתיים בלי שיחזירו אותו". אחיו גם הוא הוסיף, "הדר נשלח על ידי המולדת להגן על תושבי הדרום אנחנו נתנו את כל כולנו למען המדינה ואנחנו כולנו נחזיר אותו בחזרה".

אחיו התאום של הדר, צור אמר כי "אנחנו יצאנו בעקבות שלושה חטופים. אני יצאתי לחלץ פצועים, וחילצתי עשרות פצועים, הכל בשביל לומר להם שהמדינה והעם שלנו עושים הכל ושאין להם מה לדאוג. וגם להדר אין מה לדאוג – נעשה הכל בשבילו. ולהדר אני אומר - אני אעשה הכל בשבילך. אני צור איתן ועם ישראל איתי".
טרור עזה מלחמה חמאס הדרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד