כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נזקק לטיפול רפואי

סורוקה: הורים לילד תקפו את רופא הילדים

הורים לילד מאושפז בסורוקה תקפו רופא פיזית ומילולית, הרופא קיבל טיפול רפואי. למקום הוזעקו צוות הביטחון ושוטר שמוצב בביה"ח וההורים נלקחו לחקירה במשטרה. מבית החולים נמסר: "אנו מגנים בחריפות אירועי אלימות כלפי עובדינו"

סורוקה: הורים לילד תקפו את רופא הילדים
בית החולים סורוקה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

רופא ילדים הותקף היום (שני) על ידי הורים של ילד במרפאת ילדים בסורוקה באר שבע. ההורים תקפו אותו פיזית ומילולית והרופא פונה לקבלת טיפול רפואי. למקום הוזעקו צוות הבטחון, כולל השוטר שמוצב בבית החולים בדרך קבע. ההורים נלקחו לחקירה במשטרה.

מבית החולים נמסר: "אנו מגנים בחריפות אירועי אלימות כלפי עובדינו. הדעת אינה סובלת שמטופלים או מלוויהם תוקפים אנשי צוות בשעה שהם מעניקים טיפול מסור ומקצועי. זוהי תופעה חמורה שדורשת למצות את הדין ולהחמיר עד כמה שאפשר עם מי שתוקף מילולית או פיזית צוותים רפואיים".

ממשרד הבריאות נמסר: "אירוע חמור ומטלטל זה הוא ביטוי נוסף לאלימות הקשה המופנית כלפי אנשי צוות רפואי. מצב אשר אינו מתקבל על הדעת וראוי לכל גינוי. במסגרת המאבק בתופעה פסולה זו קודמו בתקופה האחרונה מהלכים רבים ובכללם הצבת שוטרים בכל בתי החולים הכללים בישראל, ביניהם סורוקה, קודמה חקיקה להחמרת ענישה והוקצו בנוסף משאבים רבים למיגור התופעה גם במרפאות הקהילה".

עם זאת, משרד הבריאות מכיר בעובדה כי "אין מכלול פתרונות, לא נוכל למגר את התופעה ללא נקיטת יד קשה על ידי גורמי האכיפה וקורא לכלל הגורמים למצות את הדין עם הפושעים במקרה חמור זה ובכלל המקרים".

משה בר סימן טוב, מנכל משרד הבריאות מסר: "אלימות פיזית או מילולית כלפי אנשי צוות רפואי היא תופעה חמורה, בלתי נסבלת ומשרד הבריאות יפעל בכל הדרכים האפשריות כדי להבטיח את שלום הצוות המטפל והמטופלים עצמם".

באר שבע בית החולים סורוקה תקיפת רופא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד