י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הקטל בענף הבנייה

פועל נהרג בתאונת עבודה לאחר שנלכד ונמחץ על סל מנוף

סמוך לתל מונד נלכדו 2 עובדים על מנוף בגובה של כ-6 מטרים בעבודות סמוכות לתחנת דלק בשרון | חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה, ביצעו פעולות החייאה בגבר כבן 40 ונאלצו לקבוע את מותו במקום. פועל נוסף נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים מאיר בכפר סבא

פועל נהרג בתאונת עבודה לאחר שנלכד ונמחץ על סל מנוף
זירת התאונה צילום: תיעוד מבצעי מד""א

פועל נהרג ופועל נוסף נפצע באורח בינוני בתאונת עבודה לאחר שנמחצו ונלכדו על סל מנוף בגובה של כ-6 מטר.

סמוך לתל מונד נלכדו 2 עובדים על מנוף בגובה כ-6 מטרים בעבודות סמוכות לתחנת דלק בשרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה, ביצעו פעולות החייאה בגבר כבן 40 ונאלצו לקבוע את מותו במקום. פועל נוסף נפצע באורח בינוני. 

זירת התאונה/מד"א 

ממד"א נמסר כי בשעה 15:49 התקבל דיווח על 2 פועלים שנמחצו ונלכדו על סל מנוף בגובה של כ-6 מטר סמוך לתחנת דלק בשרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר בן 40 מחוסר הכרה במצב אנוש ובהמשך נאלצו לקבוע את מותו במקום.

בנוסף העניקו צוותי הרפואה של מד"א טיפול רפואי לפועל כבן 25 שנפצע באורח בינוני עם חבלות בפלג גופו העליון. הפועל פונה לבית חולים מאיר בכפר סבא.

חובש בכיר במד"א חיים דגן תיאר את זירת האירוע: "כשהגענו למקום ראינו את 2 הפועלים לכודים בין סל המנוף לערסל כבלים חיצוני ממתכת. אחד מהפועלים היה מחוסר הכרה עם פציעות קשות בגופו והפועל השני היה בהכרה. עלינו על סולמות על מנת להגיע ל-2 הפצועים ולהתחיל בטיפול הרפואי. לצערנו לאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו של הפועל שהיה מחוסר הכרה'.

יש לציין כי כוחות הכיבוי יחד עם צוותי ההצלה עמלו במשך דקות ארוכות על מנת להוריד את המנוף ולחלץ את הפצוע על מנת לפנותו לבית החולים.

 

 

תאונת עבודה הרוג פועל עובד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד