כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"לפנות בדחיפות ללשכה"

משרד הבריאות מזהיר: תן נגוע בכלבת אותר בגליל המערבי

משרד הבריאות מדווח על תן נגוע בכלבת שנמצא בישוב מתת, במועצה האזורית מעלה יוסף שבגליל המערבי | המשרד מבקש מכל מי שהיה במגע, או שבעלי החיים שברשותו באו במגע באזור האירוע עם בעל החיים הנגוע או בעל חיים משוטט, לפנות בדחיפות ללשכת הבריאות בצפת

משרד הבריאות מזהיר: תן נגוע בכלבת אותר בגליל המערבי
תן. אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

משרד הבריאות עדכן אמש (שני) כי התקבלה הודעה על תן נגוע בכלבת שנמצא בישוב מתת, במועצה האזורית מעלה יוסף שבגליל המערבי.

מהמשרד נמסר כי נכון לרגע זה לא ידוע על אנשים שנחשפו לתן.

עוד הזהירו במשרד הבריאות, כי כל מי שהיה במגע או שבעלי החיים שברשותו באו במגע באזור האירוע עם בעל החיים הנגוע או בעל חיים משוטט, בין התאריכים 01/01/2023 עד 15/01/2023 - שיפנה בדחיפות ללשכת הבריאות עכו, בטלפון 04-9955138, או ללשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריו, לשם שקילת הצורך למתן טיפול מונע להם.

במשרד ציינו כי לאחר שעות העבודה ובמהלך סוף השבוע יש לפנות לחדר מיון בבית חולים. "אנו מבקשים להעביר את המידע על האירוע למטיילים ולנופשים באזור וביישובים הסמוכים", נמסר.

כך גם ביקשו כי הורים לילדים מתבקשים לברר עם ילדיהם, באם היו במגע עם בעלי חיים חשודים ולפנות ללשכת הבריאות בדחיפות. בעלי חיות מחמד מתבקשים ליצור קשר עם הווטרינר הרשותי, לצורך וידוא מצב חיסונם.

"משרד הבריאות מזכיר שוב למי שננשך או נשרט על ידי בעל חיים, לשטוף באופן מיידי את האזור במים זורמים וסבון, לחטא בחומרי חיטוי ולגשת ללשכת הבריאות לבדוק האם יש צורך בקבלת טיפול מונע נגד כלבת", נמסר.

 

 

כלבת גליל משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד