כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

שרי הבית היהודי קוראים ל'אהבת חינם'

אורי אריאל, נפתלי בנט ואלי בן דהן שחררו שורת הצהרות ברוח דומה • "עלינו לאמץ אהבת החינם של צוק איתן"

בנט במיר. צילום ארכיון
בנט במיר. צילום ארכיון

שרי הבית היהודי קוראים להרבות באהבת חינם: 1946 שנה לאחר חורבן בית המקדש השני, בעיצומו של צום תשעה באב עלה היום (ג) השר אורי אריאל להר הבית בליווי כוחות הביטחון ובתיאום עמם. יצויין, כי העליה להר הבית מנוגדת לפסקי ההלכה של מרבית גדולי ישראל בדור זה ובדור הקודם.

עם רדתו אמר השר: "חז"ל אומרים שמקדש שני נחרב בגלל שנאת חינם. צריך להמשיך ולהרבות אהבת חינם כפי שאנחנו רואים בחודשיים האחרון בין כל שדרות העם, בין כל הגילאים, כל הקהילות וכל הזרמים. הלוואי ואהבת חינם הזו תביא אותנו לבניית בית המקדש במהרה בימינו״.

אמש, הגיע סגן השר לשירותי דת, אלי בן דהן, להתפלל את תפילת ט' באב בכותל המערבי יחד עם ההמונים שהגיעו למקום, ולאחר מכן אמר: "אהבת חינם - הוכחנו שאפשר. היום בט' באב, נחרב בית המקדש השני בגלל שנאת חינם. המלחמה האחרונה הוכיחה מהי אהבת חינם.

"במהלך מבצע 'צוק איתן' עם ישראל כולו, כולנו, התגייס למען הלוחמים, למען נשות המילואים, למען תושבי הדרום. את אהבת החינם הזו עלינו לשאת איתנו בכל ימות השנה. תפקידנו הוא ללמוד משנאת החינם של בית שני, ולאמץ את ההווה האוהב, המחבק, המכיל והמאחד גם לעתיד".

גם יו"ר הסיעה, שר הכלכלה נפתלי בנט, קרא להרבות באהבת חינם וכתב אמש בעמוד הפייסבוק שלו "אהבת חינם, וכל השאר יסתדר. צום קל ומועיל, אחיי ואחיותיי".
הבית היהודי אהבה אריאל בן דהן פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד