כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
במהלך בידוק רכבים

הטרור ביו"ש נמשך: מחבל ירה לעבר חיילים במחסום ונוטרל; תיעוד

מחבל פתח באש לעבר כוחות צה"ל במהלך בידוק כלי רכב סמוך לעיירה הפלסטינית חלחול הסמוכה לחברון | בחסדי שמים אין נפגעים בקרב החיילים | נבדק חשד שמדובר באותו מחבל שירה לעבר אוטובוס בגוש עציון לפני יומיים. באותו הפיגוע, אף הוא ליד חלחול, נגרם נזק לאוטובוס

 הטרור ביו"ש נמשך: מחבל ירה לעבר חיילים במחסום ונוטרל; תיעוד
הפיגוע בחלחול צילום: רשתות פלסטיניות

מחבל פתח באש לעבר כוחות צה"ל שעסקו בפעילות מבצעית סמוך לחלחול, אין נפגעים. על פי דיווחים ראשוניים המחבל נוטרל על ידי הכוחות שהשיבו בירי. בצה"ל בודקים אם מדובר באותו מחבל שירה באותו אזור לעבר אוטובוס לפני יומיים. 

המחבל הוא חמדי אבו דיה, קצין במשטרה הפלסטינית בדרגת סגן משנה. הוא ירה באמצעות רובה קרלו על לוחמי המילואים ואלה השיבו באש וחיסלו אותו. אחרי מותו נמצאה צוואה שכתב, בה הוא מספר כי הוא מבצע את הפיגוע כהתנגדות לכיבוש.

מדובר צה"ל נמסר: "התקבל דיווח לפני זמן קצר על ירי לעבר כוח צה"ל ששהה בפעילות יזומה סמוך לעיירה חלחול שבמרחב חטיבת עציון. המחבל ירה לעבר הכוחות שהגיבו בירי ונטרלו אותו. אין נפגעים לכוחותינו".

עוד נאמר בהודעת דובר צה"ל כי, "נבדקת ההערכה שהמחבל ביצע ביום ראשון פיגוע ירי לעבר אוטובוס אזרחי סמוך לאותה עיירה, באירוע לא היו נפגעים".

זמן קצר לפני ניסיון הפיגוע בחלחול, נהג אוטובוס דיווח על ירי שבוצע לעברו צפונית לעתניאל שבדרום הר חברון. בצה"ל טוענים כי מדובר באבן שנזרקה על האוטובוס.

עתניאל פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד