כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מותאם למשפחה החרדית

ההמלצה לרמטכ"ל לטיול אחרי צבא: נופש בפראג

בחמישייה הפותחת של ההמלצות מופיע היעד התיירותי הפופולרי במגזר החרדי בישראל: פראג בירת צ'כיה | בעיר פועל מלון המהדרין היוקרתי "קינג דיויד" המותאם למשפחה החרדית

ההמלצה לרמטכ"ל לטיול אחרי צבא: נופש בפראג
נופש בפראג צילום: באדיבות המצלם

רא"ל אביב כוכבי, הרמטכ"ל היוצא, סיים את תפקידו לאחר 40 שנות שירות בצה"ל. את מקומו תפס רא"ל הרצי הלוי ולאחר שהעביר את השרביט בשורת טקסים ייצא כוכבי לאזרחות אחרי שירות ארוך ומשמעותי. כוכבי כבר הודיע כי יטוס לחו"ל עם אשתו לאחר השחרור כמקובל אצל חיילים משוחררים, וכעת יוכל לעבור מהתעסקות בסוגיות ביטחוניות להתעסקות בבידוק הביטחוני בשדה התעופה.

לאן יוכל האזרח הטרי לטוס בספונטניות כעת? במעריב ריכזו עבורו את האפשרויות השונות, כמה זה יעלה, ומה הוא יוכל לעשות שם באמצעות אפליקציית חוליו. בחמישייה הפותחת מככבת העיר פראג, שהפכה כבר מזמן ליעד תיירותי נחשק לישראליים.

"פראג עשויה להיות מושלגת בינואר" מציינים בהמלצות לרמטכ"ל "מה שהופך את נקודות הציון המפורסמות בה לצחורות ויפות במיוחד: גשר קארל המשקיף על העיר, כיכר העיר העתיקה הכוללת את בית העירייה הישן והשעון האסטרונומי, ומצודת פראג הנודעת, בה ניתן להתחמם גם בפנים" נכתב. "ניתן לנצל את מזג האוויר הקר בבילוי במרחצאות חמים או להנות מאוכל צ'כי מסורתי כמו גולאש שיעזור לכם להתחמם מבפנים" הוסיפו.

למשפחה החרדית, פראג נחשבת כיעד פופולרי במיוחד, מלון המהדרין היוקרתי "קינג דיויד" הממוקם בפראג, קנה לעצמו במהלך השנים האחרונות שם של כבוד בעולם התיירות החרדי. המלון שמתהדר בכשרות למהדרין מנגיש את כל מה שהאורח החרדי זקוק לו. במקום ניתן למצוא שלושה מנייני תפילה בכל יום, מקווה טהרה על פי כל דקדוקי ההלכה ומנות גורמה בכשרות למהדרין. נופשים רבים שפקדו את המלון מספרים על חווית אירוח ונופש כמותה הם לא חוו באף מקום אחר.

פראג צ'כיה קינג דיויד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד