כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
שת"פ חובק עולם

משלחת ישראלית לאו"ם קיימה כנס בנושא איומי סייבר

כינוס פסגת הסייבר התקיים על רקע מתקפות הסייבר המתגברות ברחבי העולם, כנגד חברות פרטיות וכנגד מדינות, ועסק בשיתופי הפעולה הנדרשים בין מדינות ובין חברות פרטיות במסגרת הגנה על אזרחים מהתקפות סייבר

משלחת ישראלית לאו"ם קיימה כנס בנושא איומי סייבר
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: pexels

משלחת ישראל לאו"ם בשיתוף מערך הסייבר הלאומי וקבוצת Team8 קיימה היום באו"ם כינוס פסגה של תעשיית הסייבר העולמית.

השגריר גלעד ארדן: "כמעצמה של הגנה בסייבר, לישראל יש תחושת מחויבות לסייע למדינות אחרות. באמצעות סיוע למדינות נוספות בחיזוק יכולות הגנת הסייבר שלהן, אנו יוצרים מצב של win-win לכולנו. המפתח להצלחה הוא שיתוף הפעולה בין ממשלות למגזר הפרטי וגם ביננו כמדינות. אחריותינו לחלוק שיטות עבודה וללמוד אחד מהשני. עלינו לבנות יחד "כיפת סייבר" שתגן עלינו מפני מתקפות סייבר ואיומים דיגיטליים. מדינות טרור כמו איראן וארגוני הטרור - משתמשים בסייבר כדי לתקוף באנונימיות ולא לשלם מחיר ועלינו להבין את האיום הזה ולהיערך אליו יחד וכאן באו"ם יש הזדמנות לעשות זאת".

נדב צפריר, מייסד-שותף בקבוצת Team8: "שיתוף פעולה גלובלי בתחום הסייבר הוא הכרחי למען הביטחון של כולנו. אנחנו מוכרחים לעבוד יחד כדי להעלות את כל מדינות העולם מעל לקו העוני בתחום הסייבר ולהכיר בכך שתשתיות דיגטליות הן תשתיות קריטיות".

במסגרת הפורום דנו הבכירות והבכירים על שיתופי פעולה במטרה לייצר כלים חדשים להתמודדות עם איומי מתקפות על תשתיות אזרחיות חיוניות ביניהן בתי חולים, בנקים משרדים ממשלתיים ועוד.

באירוע השתתפה סגנית מינהל הסייבר הלאומי בארה"ב, קמבה וולדן. בנוסף נאמו מייסד-שותף בקבוצת Team8, תת אלוף נדב צפריר, ראש מערך הטכנולוגיה והסייבר באו"ם, ברנארדו מריאנו וראש תחום קשרי החוץ של מערך הסייבר הלאומי, אבירם עצבה. באירוע התקיים פאנל שעסק בקידום שותפויות בין המגזר הציבורי והפרטי בתחום הסייבר ההגנתי, עם שורה של מומחי סייבר מהמגזר העסקי ובהם: מייקרוסופט, Claroty, JupiterOne.

איומי סייבר איומי טרור גלעד ארדן או"ם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד