כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
תקלה או תקיפה?

שר הפנים האוקראיני וסגנו נהרגו בהתרסקות מסוק | תיעוד

לפחות 18 בני אדם בהם 2 ילדים, נהרגו בהתרסקות מסוק בקייב. בין ההרוגים שר הפנים וסגנו. תשעה מההרוגים היו על המסוק של שירותי החירום באוקראינה, כך לדברי מפקד המשטרה הלאומית של אוקראינה | תיעוד

שר הפנים האוקראיני וסגנו נהרגו בהתרסקות מסוק | תיעוד
זירת ההתרסקות צילום: צילום מסך

לפחות 18 בני אדם נהרגו ו-22 נפצעו לאחר ההתרסקות מסוק בקייב שבו היה שר הפנים האוקראיני וסגנו, לא ברור האם מתקלה טכנית או מתקיפה רוסית.

תשעה מההרוגים היו על סיפון המסוק שהתרסק בברובארי, הפרבר המזרחי של קייב, כך אמר איהור קלימנקו, מפקד המשטרה הלאומית של אוקראינה.

בסך הכל נפצעו 22 בני אדם, בהם 10 ילדים. גורמים רשמיים ודיווחים בתקשורת אמרו שהמסוק התרסק ליד גן ילדים.

בתקשורת המקומית דווח, כי "ראשי משרד הפנים נהרגו כתוצאה מהתרסקות המסוק בברובארי, השר דניס מוסטריסקי, סגן השר ומזכיר המדינה". מושל אזור קייב, אולקסי קולבה, אמר: "בעת הטרגדיה, ילדים שהו בגן ילדים".

סגן ראש המשרד לנשיאות אוקראינה, קירילו טימושנקו, אישר כי מסוק התרסק ליד גן ילדים באזור. על פי הדיווחים, המסוק - שעל פי הדיווחים הוא Eurocopter EC225 Super Puma - טס בערפל כשהתרסק.

מדיווחים מקומיים עולה, כי כל ילדי הגן סבלו מפציעות רסיסים וכוויות, ההתרסקות מגיעה על רקע טענות של פקיד רוסי כי הנשיא ולדימיר פוטין יפרסם היום הודעה "חשובה מאוד" על המלחמה באוקראינה.

שר הפנים אוקראינה התרסקות מסוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד