כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
נגיף הקורונה

בית המשפט בגרמניה: לחסן בכוח ניצולת השואה

בית משפט בשטוטגרט גרמניה רוצה לחסן בכוח ניצולת שואה בת 86 נגד נגיף הקורונה. לאחר שהסיפור עורר זעם רב בקרב יהודים וכאלה שאינם, בית המשפט המחוזי בשטוטגרט ביטל את החלטת בית המשפט השלום, והורה לבטל את החיסון הכפוי

בית המשפט בגרמניה: לחסן בכוח ניצולת השואה
חיסון לקורונה צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

בית המשפט בגרמניה פסק כי צריך לחסן ניצולת שואה בת 86 בניגוד רצונה. לפי הדיווח באתר האוסטרי Report24, בית המשפט קבע כי היא תישלח בניגוד לרצונה לרופא, שיחסן אותה פעמיים נגד קורונה וכן הוסיף כי היא תיכנס למתקן פסיכיאטרי סגור בניגוד לרצונה.

אך עורך דינה הולגר פישר אמר השבוע כי בית המשפט המחוזי בשטוטגרט ביטל את החלטת בית משפט השלום, והורה לבטל את החיסון הכפוי. "העובדות ניראות לא אמינות כי גרמניה באמת לא למדה כלום מההיסטוריה", לדבריו, "סרטון של הניצולה מראה כי היא שפויה ולא מסכנת את עצמה או אחרים, היא פשוט מפחדת לחייה".

ז'וואנצקאיה, שמלאו לה ביום שישי האחרון 86 שנים, נולדה בוויניצה, אוקראינה, ב-1937. מייקל בלום, שמונה להגן על החיים היהודיים במדינת באדן-וירטמברג, כולל בירתה שטוטגרט, מתמודד עם ביקורת על כך שלא טיפל במקרה של ז'וואנצקאיה, רבים קוראים לו להתפטר. היא נולדה ב-20 בינואר 1937 בוויניצה, אוקראינה. עד גיל שמונה, היא ומשפחתה הסתתרו מהנאצים והיו בסכנת מוות, יגרשו ואולי יירצחו. אך ניצלה ועברה להתגורר בגרמניה.

ניצולת שואה גרמניה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד