כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
המועצת תתכנס

תנועת ש"ס: בג"צ השליך לפח 400,000 קולות

ש"ס תכנס את מועצת גדולי התורה ותקבל החלטות אחרי שתלמד את ההחלטה, כך נמסר בהודעה הרשמית של ש"ס בתגובה להחלטת בג"ץ על פסילתו של דרעי לכהן כשר. עוד נכתב: "בית המשפט העליון המתיימר לדאוג למיעוטים, השליך היום לפח את קולם והצבעתם של 400 אלף מצביעי תנועת ש"ס"

תנועת ש"ס: בג"צ השליך לפח 400,000 קולות
הדיון בבג"ץ בסוגיית מינוי דרעי לשר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"נפל דבר בישראל", מיהרו בש"ס להגיב על פסק הדין של שופטי בג"ץ שהכריעו לפסול את אריה דרעי מלכהן כשר בממשלה. "בית המשפט העליון המתיימר לדאוג למיעוטים, השליך היום לפח את קולם והצבעתם של 400 אלף מצביעי תנועת ש"ס המייצגת את ציבור המוחלשים בישראל שהלכו רק לפני חודשיים לקלפיות", נאמר בהודעה הרשמית.

בתגובה החריפה נמסר כי "מצביעי ש"ס הלכו לקלפיות כשהם יודעים הכול על יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי. 400 אלף המצביעים, 11 מנדטים, ידעו על הסדר הטיעון עם דרעי והצביעו לש"ס בראשות אריה דרעי".

עוד האשימו בש"ס: "היום קבע בית המשפט למעשה כי הבחירות חסרות משמעות. החלטת בית המשפט פוליטית ונגועה באי סבירות קיצונית. הפסילה השערורייתית של יו"ר ש"ס מכהונת שר, איננה רק פגיעה אישית בדרעי אלא פגיעה קשה וצורבת בכל מצביעי ש"ס ותומכיה. חלקים רחבים בחברה הישראלית מרגישים היום מודרים על ידי בית המשפט".

בהודעה נאמר כי ש"ס תכנס את מועצת גדולי התורה ותקבל החלטות אחרי שתלמד את ההחלטה, ״תנועת שס כולה מזועזעת מההחלטה השרירותית וחסרת התקדים של בג״צ, בניגוד לחוק והצדק, ורואה בה פגיעה קשה בזכות לבחור ולהיבחר שהיא נשמת אפה של הדמוקרטיה״

ש"ס בג"ץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד