כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"אני לא אדם דתי"

הזוכה בלוטו משתף: "הציעו לי ללכת למקווה"

הזוכה בהגרלת הדאבל לוטו מתאריך 14/01/2023 בסכום של 2.5 מיליון שקלים שיתף את אנשי מפעל הפיס כי לאחר היוודע בשורת הזכיה הציע לו בנו ללכת לטבול במקווה לאות הכרת תודה להשם יתברך | "אני לא אדם דתי, אבל זרמתי עם ההצעה ולרגע אני לא מתחרט – זה היה לילה בלתי נשכח עבורי" שיתף בהתרגשות עצומה 

הזוכה בלוטו משתף: "הציעו לי ללכת למקווה"
מקווה טהרה. אילוסטרציה צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

בהגרלת הלוטו, מתאריך 14/01/2023, הפרס השני היה גבוה במיוחד ועמד על 3,750,000 ₪ בלוטו ועד 7,500,000 בדאבל לוטו.

בהגרלה זו זכו שלושה בפרס השני. אחד במסלול הרגיל, אשר זכה בסכום של 1,250,000 ₪ ושניים נוספים במסלול הדאבל לוטו, אשר זכו בסכום כפול על סך 2,500,000 ₪ כל אחד.

ביום שני, יומיים לאחר ההגרלה, הגיעו זה אחר זה, בהפרש של דקות, שני הזוכים בפרס השני במסלול הדאבל לוטו. 

אחד הזוכים שהגיע שזכה במסלול הדאבל לוטו בסכום של 2,500,000 ₪ הגיע לבית מפעל הפיס לקחת את הפרס.

הזוכה, בשנות ה־40 לחייו, בעל עסק בתחום הקמעונאי ממרכז הארץ, הפתיע מאוד את אנשי מפעל הפיס כשסיפר שזוהי הפעם הראשונה, אי פעם, שהוא משתתף בהגרלת הלוטו.

"אף פעם לא שלחתי טופס לוטו. זאת הפעם הראשונה שלי ובזמן שמילאתי היתה לי תחושת בטן חזקה שאני הולך לזכות בפרס משמעותי. צפיתי בשידור ההגרלה בטלוויזיה, יחד עם אשתי, זכרתי היטב את המספרים שסימנתי שהיו בטופס, וכשהחלו המספרים לעלות בגורל, אני אומרתי לאשתי בביטחון מלא: 'אנחנו זוכים!'.

הזוכה המאושר/מפעל הפיס 

"דקות ספורות לאחר ההגרלה, נכנסתי ליישומון מפעל הפיס, על מנת לבדוק את הטופס וגם אם היו זוכים בפרסים הראשונים. ראיתי שיש סה"כ שלושה זוכים בפרס השני. בתחילה בדקתי ידנית את הטופס שוב ושוב כדי לראות שלא טעיתי. לאחר מכן אשתי, סרקה את הטופס ביישומון – ואז גילינו ביחד לראשונה את סכום הזכייה. לא האמנו למה שכנחנו רואים על הצג, שנינו התחלנו לצעוק ולקפוץ ולהרעיש בכל הבית".

הזוכה המשיך ושיתף: "בזמן שגילינו את דבר הזכייה, הילדים היו בחדרם. מרוב התרגשות וצעקות הם התעוררו ולא הבינו מה קרה. לא התאפקנו ושיתפנו אותם. הילדים, כמובן שמחו, ואמרו לי משפט שאנצור בליבי לעד: 'הזכייה כל כך הגיעה לך. אתה עושה עבורנו כל כך הרבה, והנה קיבלת בחזרה עבור כל הטוב שאתה עושה'. התחלתי לבכות. המשפט הזה ריגש יותר מכל זכייה בלוטו.

"אחרי שכולנו קצת נרגענו, הבן הבכור הציע שנלך ביחד למקווה כאות תודה. אני לא אדם דתי, אבל זרמתי עם ההצעה ולרגע אני לא מתחרט – זה היה לילה בלתי נשכח עבורי".

בסיום שיתף הזוכה את אנשי המפעל מה בכוונתו לעשות עם כספי הזכייה: "סכום הזכייה יעזור לי לייעל את העסק ויביא לשקט נפשי מהכיוון הכלכלי. 

מפעל הפיס דאבל לוטו הגרלות טופס לוטו זכיה בלוטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד