כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הפתעה בשדה

רקטה נגד טנקים נמצאה במזוודת נוסע בנמל התעופה

נשק דמוי RPG, חזק מספיק כדי להוריד טנק צבאי, נתפס במזוודה של נוסע בטקסס. הנוסע לא הודיע על הנשק לרשויות שדה התעופה לפני שהעביר את המזוודה במכונת השיקוף. כלי הנשק יכול להיות בבעלות חוקית במדינת טקסס אם כי הוא דורש בדיקת רקע מקיפה

רקטה נגד טנקים נמצאה במזוודת נוסע בנמל התעופה
הרקטה שהתגלתה במזוודה צילום: @TSA

רקטה נגד טנקים בקוטר 84 מ"מ דמוי RPG התגלתה ביום שני על ידי אנשי רשות המעברים והתעופה (TSA) שבדקו תיקים בנמל התעופה הבינלאומי של סן אנטוניו, כך פרסמה רשות המעברים בטוויטר. כלי הנשק יכול להיות בבעלות חוקית במדינת טקסס אם כי הוא דורש בדיקת רקע מקיפה.

רשות שדות התעופה אמנם מתירה רובים על מטוסים, אבל רק אם הם נמצאים בתיקים בתא המטען, כל נוסע עם נשק חייב גם להצהיר על כך לחברת התעופה כאשר המטען שלו נמסר, יש גם לפרוק את הנשק ובתיק מאובטח עם צד קשיח.

"זה באמת מדאיג, מי שרוצה לנסוע עם סוג כזה של נשק ולא לציית לכללים שנקבעו, זה חמור", אמרה דוברת TSA, פטרישיה מנצ'ה, לתקשורת המקומית.

הטיל הזה כל כך גדול שלרוב נדרשים שני אנשים להפעלתו - אחד מכוון ויורה בו והשני שפועל כנושא תחמושת. "אנחנו לא רואים את הנשק הזה לעתים קרובות מאוד, תודה לקל", הוסיפה מנצ'ה. התיק הועבר למשטרת סן אנטוניו, שתקבע אם הנוסע יעמוד לדין. מתוך 10 שדות התעופה המובילים שבהם הרשויות הפדרליות מוצאות רובים בתיקי יד, שלושה נמצאים בטקסס: אוסטין, דאלאס ויוסטון.

רקטה RPG טקסס שדה תעופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד