כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נפתחה חקירה

תנין נמצא נטוש בחניון בניו ג'רזי

תנין צעיר התגלה בסוף השבוע במגרש ריק בניו ג'רזי, האופן בו הוא ננטש הכעיס את אנשי הטבע והחיות. "זה לא חוקי עבור תושבי ניו ג'רזי להחזיק תנינים הנחשבים למינים אקזוטיים שעלולים להיות מסוכנים"

תנין נמצא נטוש בחניון בניו ג'רזי
התנין שנמצא צילום: Monmouth County SPCA

תנין צעיר נמצא במגרש ריק בנפטון שבניו ג'רזי ביום ראשון האחרון, לאחר שתושב הבחין במיכל מסתורי ליד ביתו שם שהה התנין, כך דווח מקלט לבעלי חיים של מחוז מונמות' בפוסט בפייסבוק ביום שלישי.

בפסוט נכתב: "בשעת לילה מאוחרת, תנין צעיר ננטש במיכל פלסטיק במגרש ריק, עובר אורח התקשר אלינו לאחר שגילה את התנין ליד ביתו, התנין נלקח למקלט לבעלי חיים וקיבל מקום שאיפשר זרימת אוויר תקינה, התנין יועבר למחלקת הדגים וחיות הבר בניו ג'רזי בקרוב".

רוס ליקטרה, מנכ"ל החברה Monmouth County SPCA, לטיפול בבעלי חיים אמר: "זה לא חוקי עבור תושבי ניו ג'רזי להחזיק תנינים הנחשבים למינים אקזוטיים שעלולים להיות מסוכנים, לא רק שזו סכנה לציבור, אלא שהחיות האלה, כשהן מוחזקות בשבי, זקוקות לטיפול מאוד ספציפי שרק אנשי מקצוע יכולים לספק".

עוד נאמר בפוסט: "המחלקה לאכיפת חוק הומני של MCSPCA מחפשת כל מידע על מי שנטש את התנין, אם יש לכם מידע כלשהו על הבעלים של התנין, אנא צרו קשר איתנו".

תנינים אמריקאים יכולים להגיע לאורך של כמה מטרים: "איזה אדם חסר אחריות קיבל את היצור המסכן הזה ואז הבין שהוא כבר לא יכול לטפל בו כמו שצריך אז זרק אותו החוצה בקור", כתב גולש אחד בתגובה. "מה לא בסדר עם אנשים. אם אתה לא יכול להתמודד עם בעלי החיים שלך, אל תשליכו אותם בצד הדרך", כתב אחר.

תנין ניו ג'רזי פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד