י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ירושלים מסעדות סביב לה: רודריגז, ריקוטה, גרג ותמנע

מחפשים מסעדה טובה בירושלים? בשרית או חלבית, ארוחת בוקר או ערב, במחיר סביר וברמה גבוהה של שירות ואיכות • 'בחדרי חרדים' בחן עבורכם ארבעה מסעדות שונות: רודריגז הבשרית ומערפלת החושים, ריקוטה החלבית האותנטית, קפה גרג והקריצה לילדים ומסעדות היוקרה 'תמנע' של מלון רמדה • ביקורת מסעדות

ירושלים מסעדות סביב לה: רודריגז, ריקוטה, גרג ותמנע

ערב קייצי קסום, רוח קלה מצננת את האוויר הלוהט של היום ואנחנו מתחילים לנשום עמוק ולהירגע. מה עוד נבקש? רק מסעדה טובה לבילוי זוגי או משפחתי, מסעדה שווה, שלא נתחרט שנכנסנו אליה ושנוכל להעיד שהמנות והשירות היו שווים כל שקל. עובדה, אנחנו רוצים לחזור אליה שוב!

יצאנו לדגום ארבעה מסעדות 'מהדרין'. בחרנו בנבחרת המנצחת הכוללת: מקום מושקע ומרווח, מנות גורמה איכותיות ומושקעות וכשרות מהודרת.

רודריגז – מסעדה עם בשר:

בשנה וחצי שרודריגז פעילה, היא יצרה לעצמה קהל של אוהדים מושבעים, שלא מוותרים על החוויה להגיע אליה שוב ושוב. כשתיכנסו ותטעמו, תבינו גם אתם.

בפתח הר החוצבים, ממוקמת המסעדה רחבת הידיים, המעוצבת בנינוחות מזמינה, אל מול חלונות הנשקפים אל הנוף הצפון ירושלמי המרהיב. כבר על המפתן מכה הריח מערפל החושים של הבשרים הניצלים מול העין בבר מעוגל ומבטיח. האוכל אותנטי ומיוחד, ערב לחיך במידה שקשה לסרב למנה נוספת, והאווירה הנעימה והחמה השוררת במקום, רק מוסיפה לתחושה.

"אנחנו עושים בשרים באהבה ובתשומת לב מוקפדת", מגלה השף אילן עשור, את הסודות שמאחורי המתכון. "הכל מתחיל בבחירת הנתחים המעולים ביותר, ובבחירת הפרודוקטים האיכותיים המרכיבים את המתכונים ובמקצועיות הרבה של הצוות שעושה הכל להוציא מנות מושלמות".

ואכן, אחרי שטועמים את הפתיח לחם הבית הטרי והפריך, בליווי סלטים בשלל צבעים וטעמים, טריים ומתובלים כאלה ששווה לקחת עוד סיבוב רק בשבילם – מגיעות המנות המיוחדות ומבינים את ההשקעה של רודריגז ומה פירוש שף מיוחד שיודע לחולל קסמים במנות.

במקום מגוון מנות ראשונות מדהימות, המוגשות בחלקן על מצעי סלטים מפנקים. במנות העיקריות קשה לבחור בין פלטת הבשרים לסטייק המושלם שרק ברודריגז יודעים איך להכין: רך ועסיסי, צלעות כבש בטעם עדין, צלי בקר בקדרה, קבבים מעולים, פרגיות בטעם שקשה לשכוח, כבדים נימוחים בפה וכמובן, מגוון של דגים טריים צלויים. המכנה המשותף בין כל המנות הוא, שהן משאירות טעם של עוד. המנות האחרונות הן חגיגות קולניריות מרעננות וקסומות במיוחד.

כשאנחנו יוצאים מהמקום, אנחנו פוגשים בסלוגן: "רודריגז – יש טעם לצאת מהבית". וחותמים עליו בשתי ידיים.


ריקוטה – אפילו האיטלקים מקנאים
יש מסעדות חלביות, ויש מסעדות חלביות מסוג אחר. תשכחו מכל מה שידעתם עד היום על מסעדה חלבית, ובואו להכיר את 'ריקוטה' המסעדה האיטלקית המדהימה, שספק אם באיטליה יש לה מתחרים. אין ספק כי זו הכתובת למסעדה חלבית נהדרת, עם תפריט עשיר ממגוון מטעמי השף.

כבר בכניסה מגלים מקום מרווח ומהודר, מטופח ומושקע, נקי להפליא ומעוצב באווירה איטלקית חמימה. השירות אדיב ומהיר של מלצרים הנכונים לשרת את הלקוח במקסימום שירות אישי ולבבי.

המסעדה מציעה מגוון תפריטים עשיר בסגנון חלבי ואיטלקי ברמה אחרת: מנות ייחודיות ומפתיעות במיוחד, כמו פטריות ממולאות וקישים שאין באף מקום אחר, מבחר מרקים עשירים וטעימים להפליא לצד לחמים ביתיים הנאפים במקום באפייה מיוחדת, סלטים רעננים ומתכונים מיוחדים, כמו ריבת עגבניות שרי ועוד, וכמובן, דגים עשויים בטוב טעם, במתכונים ייחודיים, מגוון של דליקטסים, פיצות איטלקיות אמיתיות ומשודרגות, לזניה ופסטות ברמה אחרת ועוד.

"המטרה שעמדה לנגד עינינו הייתה להביא את הטעמים האיטלקיים המקוריים והייחודיים, בכשרות המהודרת ביותר, מבלי לוותר על הטעם, על האיכות או על הכשרות", אומר מנהל 'ריקוטה', שביקור במסעדה מבהיר כי הוא הצליח ובגדול במשימה. "ההקפדה על חומרי גלם איכותיים ועל מתכונים מקוריים, הביאה להצלחה הגדולה, ברוך השם".

המסעדה הפתוחה לאורך כל שעות היום והערב, מציעה לכם להתפנק וליהנות, בכל שעה ובכל צורה שתרצו. במקום מוגשות ארוחות בוקר טעימות להפליא, מנות עסקיות בשילובים שונים לפי בקשת הלקוח, ארוחות זוגיות אינטימיות, בכל שעה שתבחרו בשעות היום והערב, עריכת אירועים משפחתיים וחברתיים, ועוד ועוד. התפריט עשיר וייחודי ומוגש מכל הלב. והאווירה לבבית מיוחדת, עם יחס אישי ואכפתי, חם ומקצועי לכל אורח.

ניתן לערוך במקום אירועים לוועדי עובדים, מסיבות יום הולדת למי שבאמת מגיע לו, מסיבות שבע ברכות בטעם שונה וייחודי ופגישות מיוחדות. במקום ניתנים אף שירותי קייטרינג ו"טייק אווי". במעדנייה ניתן לרכוש סלטים לשבת ומיטב גבינות, מאפים ומנות מיוחדות.


קפה גרג – מסעדה בטעם טוב
"בוקר טוב הכל טוב". החלטנו להתחיל את הבוקר שלנו, של אחד מימי השבוע האפרוריים, בבית הקפה למהדרין – קפה גרג – הרשת שחידשה בתי קפה לציבור החרדי. מה יותר מתאים לשדרג את הבוקר עם ארוחה טובה, מנה איכותית שתעניק כוחות נפש וגוף ליום הארוך והמתיש המחכה לנו.

ארוחת הבוקר של קפה גרג עשירה ומפנקת במיוחד. לצד לחמים טריים וסלטי בריאות מגוונים, מוגשות שם גבינות מדהימות בשלל טעמים, מטבלים בשפע - ממרחים, ריבות, אומלטים וביצים, לחמים וגבינות נוספים, ללא תוספת תשלום.

גולת הכותרת היא היוגורט בגרנולה של קפה גרג – מתכון ייחודי ומפנק שאסור לדלג עליו, בנגיעות מרעננות של טחינה.

"ארוחת הבוקר של 'קפה גרג' מוגשת בכל שעות היום!" מבשרת מילי דרור, מנהלת השיווק של 'קפה גרג' למי שאינו יכול לפתוח את היום בקפה גרג. כך שגם בשאר שעות היום יש סיבות טובות וטעימות להיכנס לקפה גרג. בנוסף, מציע המקום תפריט עשיר של מסעדה חלבית, הכולל מנות ראשונות מגוונות של סלטים, קישים, מרקים, מאפים ועוד, מנות עיקריות מגוונות של פיצות, לזניות ועוד ומיטב הקינוחים השווים – מביאים אנשים לשעה של פינוק חוויתי באמצע היום או בשעת ערב.

במקום מתנהלות פגישות עסקים לצד זוגות המבקשים פסק זמן של מנוחה וארוחה טעימה באמצע היום או סופו, אירועים משפחתיים קטנים, מסיבות יום הולדת ועוד מוצאים שם מקום נפלא. הנהירה המשפחתית לקפה גרג נעוצה ברעיון החדש, להיט של ממש, ארוחות ילדים ייעודיות וחוויתיות במיוחד.

מילי דרור מנהלת שיווק של 'קפה גרג' מספרת על תפריט הילדים החדש והמורחב שהושק. כל ילד מחזיק בעצמו תפריט ילדים צבעוני ומרשים כמו התפריט של המבוגרים, לצד תמונות מרהיבות. "התפריט מאוזן ומכיל את התזונה המתאימה לילדים" מדגישה מילי. "הילד מקבל את מנת החלבונים הפחמימות ומגוון ירקות ופירות בכל מנה וכל זאת במחיר של 29 שקלים למנת ילדים, בתוספת 5 שקלים ניתן לקבל גלידה, קצפת וסוכריות".

בממלכת ארוחת בוקר, לדוגמא, הילדים ימצאו את השוקו האהוב, לצד ירקות טריים וחביתה לטעמם. התפריט הוא עולמי ומציע: טוסט אמריקאי, פסטה איטלקית, סלט ישראלי ועוד. במספר סניפים בגבעתיים, בסנטר 1 בירושלים, בטבריה ובקרוב בעוד סניפים, הוקצה שטח למשחקיה מקסימה ונעימה לילדים, כך שההורים יכולים לאכול בשקט, כשהילד אוכל ומשחק להנאתו.

רק בגלל זה שווה להיכנס ל'קפה גרג'!


מסעדת 'תמנע' – מלון 'רמדה'
אם אתם מחפשים בילוי מסוג אחר, לרגל ציון אירוע מיוחד, או סתם כי נמאס לכם ממסעדה ואתם מחפשים מקום יוקרתי – בשתי מסעדות 'תמנע' של מלון רמדה המפורסם בירושלים - תחוו ערב יוקרתי ומפנק במיוחד.

למסעדה נכנסים דרך לובי המלון המהודר. הפסיעות נבלעות בשטיחים הרכים, ובמסעדה חלונות הנשקפים מול הנוף הירושלמי, המציע בשעות היום פנורמה מרהיבה, ובשעות הלילה שלל אורות נוצצים. האווירה נינוחה, פסנתר מנעים ברקע והשירות אדיב ללא מתחרים.

כאן אתם יכולים לבחור לשבת במסעדה החלבית היוקרתית עם נגיעות איטלקיות, או במסעדה הבשרית בניחוח צרפתי מדהים, שתיהן יוקרתיות ומלאות בטעם טוב וביוקרה, כמיטב המסורת האיכותית של 'רמדה', אך התפריט הוא במחיר השווה לכל נפש.

שתי המסעדות ממוקמות בקצה הלובי, ומושכות אליהן לקוחות אניני טעם במיוחד. בשתיהן תזכו ליחס אישי ולבבי במיוחד לכל אורח.

"מסעדות 'תמנע' הן שירות לאורחינו הנכבדים מהארץ ומחו"ל, המחפשים אצלנו מנות גורמה ואווירה יוקרתית וכמובן, הן פתוחות לקהל הרחב המחפש את האווירה והטעם של 'רמדה' ויודע להעריך אותו", אומר מר יעקב שערי, מנכ"ל 'רמדה'.

האווירה והטעם באים לידי ביטוי בשתי המסעדות. במסעדה החלבית הממוקמת בקצה הלובי, אפשר ליהנות מתפריט מיוחד עם מנות לא שגרתיות, במגע של יוקרה, ובאווירה נינוחה הכוללת אורות עמומים ומוסיקת קלאסית נעימה וקלה.

בתפריט 'תמנע' החלבית סלטים ומנות פתיחה מעולות, מנות עיקריות חלביות מעולות ומנות דגים משובחים. המנות האחרונות הן שחיתות מתוקה שאסור לפסוח עליהן.

ב'תמנע' המסעדה הבשרית בניחוח צרפתי התפאורה חגיגית ויוקרתית, העריכה וההגשה מוקפדת, קלאסה במיטבה, כראוי לבית מלון שמיתג את עצמו כמספר אחד לציבור שומר המצוות, ומארח ציבור אנגלוסכסי היודע להעריך מנות איכותיות בטעם מעולה. ואכן, "הדגש הוא על חוויה קולינארית גבוהה - שילוב קסום של ישן וחדש, מקומי ובינלאומי", כפי שמיטיב להגדיר מר יעקב שערי.

להנאת הלקוחות מוצע בר עשיר של סלטים, מנות ראשונות ומרקים מענגים ומנות בשר מרשימות ומושקעות, כראוי לארוחת גורמה. טריו של שלושה בשרים: סטייק, פרגית וקבב, סטייק אנטריקוט, סטייק ביין, פרגיות על מצע של פירה, ברווז ברוטב תפוחים וקינמון. אין ספק, חגיגה של טעמים אנינים, המוגשים בליווי תוספות מתובלות בטעם נפלא ומדוייק. ירקות מאודים בסלסלת פילו, ערימה מדויקת של אורז, וסירות תפוחי אדמה פריכות. במקום מוצעים שלל יינות משובחים ליווי ארוחה מוצלחת.

לקינוח מגוון של מנות קינוח מעולות ומרעננות, המותירות באורח טעם טוב שגורם לו לחזור ל'תמנע' - המסעדות היוקרתיות של 'רמדה'.
מסעדות ריקוטה רודריגז גרג רמדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד