כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

איך להימנע מפצעים על הכתפיים והגב?

כיום עומדים לרשותכם מגוון רחב של כלים המאפשרים לכם להתמודד עם פצעים בגב או בכתפיים. קודם כל תבינו כי מדובר על בעיה שמחייבת אתכם לטפל בה הכי מוקדם שיש. התמהמהתם יתר על המידה? אתם עלולים להגיע לסיטואציה בה הפצעים יצאו לגמרי משליטה

איך להימנע מפצעים על הכתפיים והגב?
פצעים על הכתפיים צילום: FREEPIK

פצעים נוצרים מכל מיני סיבות, מה שצריך לדעת זה שחשוב להבין כיצד להתמודד איתם. היווצרות פצעים באזור הפנים זוהי תופעה שמזוהה עם גיל ההתבגרות, אך לא רק. ישנם כאלה שסובלים מפצעי אקנה באזורים שונים בגוף אפילו בגיל מבוגר, בלי שהייתה הכנה מוקדמת. אחד מהאזורים שבהם עלולים להופיע פצעים זה בכתפיים ובגב. מדובר על האזורים הכי שכיחים לצד הפנים, אך כאן ההתמודדות תהיה שונה. ההתמודדות עם פצעים בפנים תהיה אחרת בהשוואה להתמודדות עם פצעים בגב או בכתפיים. מן הסתם שהרצון הטבעי יהיה להגיע למצב בו הפצעים ייעלמו כמעט לגמרי.

למה מופיעים פצעים בגב או בכתפיים?

ההורמונים הם אלה שגורמים להיווצרות פצעים באזורים שונים בגופנו. הסיבה שבגללה פצעים אופייניים לגיל ההתבגרות היא כי בגיל הזה ההורמונים חוגגים. בגיל בוגר יותר המצב מתאזן, לכן הסיכוי להיווצרות פצעים יורד בהתאם. גם בזמן היריון עלולים להיווצר פצעים בגלל שגם בתקופה הזאת ההורמונים לא מאוזנים. עם זאת יכולות להיות סיבות נוספות שבגינן יופיעו לכם פצעים בכל מני אזורים בגוף.

האם ניתן למנוע את הופעת הפצעים?

קשה למנוע לגמרי את הופעת הפצעים בגב או בכתפיים. בטח שמדובר על אזור שאינכם מבחינים בו באופן קבוע, לכן לא תוכלו להיות עם האצבע על הדופק. אך אם אתם יודעים שאתם בתקופה לא מאוזנת, חובה להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק. תיקחו בחשבון כי פצעים יכולים להופיע בין לילה אחד, גם אם לא היה לכך אף סימן מקדים. הדרך הכי טובה למנוע את הופעת הפצעים היא להיות תמיד בבקרה ולשמור על שלווה ורוגע. אם המצב יהיה תמיד בשליטה שלכם תראו כי הדברים לא יוצאים משליטה בהקשר של הפצעים.

איך מתמודדים עם אקנה בכתפיים ובגב?

כיום עומדים לרשותכם מגוון רחב של כלים המאפשרים לכם להתמודד עם פצעים בגב או בכתפיים. קודם כל תבינו כי מדובר על בעיה שמחייבת אתכם לטפל בה הכי מוקדם שיש. התמהמהתם יתר על המידה? אתם עלולים להגיע לסיטואציה בה הפצעים יצאו לגמרי משליטה. הדרך הכי יעילה להעלים אותם תהיה על ידי שימוש בכדורים חזקים ועוצמתיים. בו בזמן העלמת פצעונים על הגב או על הכתפיים יכולה להיעשות על ידי מריחת קרמים.

האם חובה לטפל בהופעת פצעונים על הגב ובכתפיים?

ההחלטה מה לעשות עם פצעונים על הגב או בכתפיים היא אך ורק שלכם. אף אחד לא ירצה להעמיד אתכם במצב בו אתם תצטרכו להשלים עם המציאות הזאת. ברגע שיש כמות גדולה של פצעים על הגב או על הכתפיים זה יגביל אתכם מלבצע פעולות בסיסיות. לא תוכלו להוריד את החולצה בכל מקום, לעיתים הפצעים גם עשויים להיות כואבים. לכן ההמלצה שלנו אליכם תהיה לא להתעלם מהמצב הזה ולנסות לטפל בו.

פצעים דלקתיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד