ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
פוטין לא ישתמש בגרעין

בוריס ג'ונסון קורא למערב להתעלם מאיומי רוסיה

בוריס ג'ונסון, קורא למערב להתעלם מאיומי פוטין ולתת לאוקראינה טנקים. ראש הממשלה לשעבר קרא לספק גם נשק כבד. ומכנה איומים גרעיניים רוסיים כ"שטויות". הוא אמר שפוטין לא ישתמש בנשק גרעיני מכיוון שההשלכות עבורו יהיו גדולות מדי

בוריס ג'ונסון קורא למערב להתעלם מאיומי רוסיה
בוריס ג'ונסון נפגש עם וולודימיר זלנסקי צילום: דוברות ממשלת בריטניה

בוריס ג'ונסון קורא למערב להתעלם מאיומי פוטין ולתת לאוקראינה טנקים. ג'ונסון ראש הממשלה לשעבר של בריטניה קורא למערב להתעלם מאיומי פוטין ולספק לאוקראינה טנקים, ראש הממשלה לשעבר קרא לאספקת נשק כבד וכינה איומים גרעיניים רוסיים כ"שטויות". את הדברים אמר ג'ונסון בכינוס מנהיגי מדינות בהופעת בדאבוס בשוויץ. ראש ממשלת בריטניה לשעבר הופיע אתמול (חמישי) בפאנל בדאבוס עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי שהצטרף באמצעות הוידאו.

ג'ונסון אמר כי מנהיג רוסיה ולדימיר פוטין רוצה להציג את זה כעימות גרעיני בין נאט"ו לרוסיה, אבל המערב צריך לקרוא לבלוף שלו. "שטויות," הוא אמר. "הוא לא מתכוון להשתמש בנשק גרעיני, אנשים טוענים שאנחנו לא צריכים להסלים וצריכים להיזהר מלעשות דברים שמעוררים עוד יותר את פוטין", אמר. "איך נוכל להסלים נגד אדם שמבצע מלחמה כוללת נגד אוכלוסייה אזרחית?"

ג'ונסון, שסירב לענות על שאלות לגבי היעדרותו של ראש הממשלה המכהן של בריטניה רישי סונאק בדאבוס, לחץ על מנהיגי העולם להפסיק לדאוג לגבי "הקרימינולוגיה" ומהמוטיבציה והמעגל הפנימי של פוטין. "קשה מספיק להבין מה הולך לקרות בפוליטיקה של בריטניה, שלא לדבר על הקרמלין". הוא אמר שפוטין לא ישתמש בנשק גרעיני מכיוון שההשלכות יהיו גדולות מדי.

"הוא לעולם לא יעשה את זה כי זה יכניס את רוסיה לשיתוק מוחלט, הוא יאבד את כל הקרקע, את כל המדינות שעוד איתו, את ההודים ואת הסינים".

בוריס ג'ונסון ולדימיר זלנסקי מלחמת אוקראינה רוסיה טנקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד