י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
אחרי המריבות

המינוי החדש של יועץ ראש הממשלה נתניהו

שר התרבות זוהר הודיע כי הציע ליועצו של ראש הממשלה איקי כהן, להתמנות לתפקיד המשנה למנכ"ל משרד התרבות והספורט. המינוי יועבר לאישור נציבות שירות המדינה

המינוי החדש של יועץ ראש הממשלה נתניהו
מיקי זוהר צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

שר התרבות והספורט מיקי זוהר הודיע הבוקר (שישי) כי הציע ליועצו של ראש הממשלה איקי כהן, להתמנות לתפקיד המשנה למנכ"ל משרד התרבות והספורט. לאחר שאיקי כהן נענה בחיוב, המינוי יועבר לאישור נציבות שירות המדינה.

כזכור, בתקופה האחרונה יועצו של נתניהו איקי כהן היה התקוטט עם כמה חברי כנסת מסיעת הליכוד. כך למשל חברת הכנסת החדשה טלי גוטליב הביעה זעם על הדלפה לעיתונאי בן כספית כשהיא מפנה אצבע מאשימה בין היתר לאיקי כהן.

גוטליב כתבה לחבריה: "חבריי לסיעה. צחי ברוורמן ואיקי כהן שאמורים להיות ‏אנשי אמון של נתניהו הגיעו ללישכתי לפני ‏נאום הפתיחה שלי וביקשו ממני להיות ‏ממלכתית ורכה. השבתי להם שאין סיכוי כזה. קראתם נכון. חשבתי לתומי שזה יישאר בתוך הלישכה ‏שלי לדיראון עולם".

‏הח"כית מגלה "אלא שבן כספית התקשר לקבל את ‏תגובתי לתוכן השיחה שידועה רק לי ‏ולצמד הפקידים הללו. לא ידעתי ששוב בסביבת נתניהו יש ‏הדלפה ישירה לא פחות מלבן כספית ‏ישירות. ‏ואני רושמת את זה כאן כי מחר מסתבר זה יירשם בטור של בן ‏כספית שהדבר נודע לו ממקור מקורב לנתניהו".

גוטליב סיימה באיום והבהרה מכאן ולהבא: "אם נדמה למישהו שאני כלי משחק שיחשוב שוב. לא יאומן".

בעקבות אותה מתקפה, דווח כי יועצי נתניהו איקי כהן וצחי ברוורמן ביצעו בדיקת פוליגרף מקצועית, שבה נמצאו דוברי אמת.

איקי כהן מיקי זוהר בנימין נתניהו טלי גוטליב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד