כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אין יאוש

לאחר 10 שנות ציפייה: ברית במעונו של הגרי"מ שכטר

אין יאוש: ברית מרגשת במעונו של הגרי"מ שכטר, אב לבת יחידה מלפני עשור, אחר טיפולים קיבל בשורה קשה כי אין לו סיכוי לעוד ילדים. לפני שנה, התפרץ האברך בבכי מר בפני הגרי"מ והתחנן שיזכה ל"קדיש", הגרי"מ ברכו שיזכה לבן זכר והפטיר "רק תזכור להזמין אותי לברית", ואכן ביום שישי בבוקר נערכה הברית המרגשת

לאחר 10 שנות ציפייה: ברית במעונו של הגרי"מ שכטר
ברית אצל הגרי"מ שכטר צילום: באדיבות המצלם

ביום שישי בבוקר נערכה ברית מרגשת במעונו של הגה"צ רבי יעקב מאיר שכטר, האברך שהמתין לפרי בטן זכה לפני 10 שנים לבת יחידה, ומאז המתין בציפייה לעוד ילדים, ופנה לרופאים מגדולי המומחים ברחבי העולם בכדי לזכות לעוד ילדים, בסוף תהליך הטיפולים אמרו לו הרופאים כי אין שום סיכוי שיהיו לו עוד ילדים.

האברך שקיבל את הבשורה הקשה עלה למעונו של הגרי"מ שכטר בכדי לשפוך את צערו ואת מר ליבו ולקבלת ברכה לבן זכר, בפגישה שהתקיימה כאמור לפני כשנה, התפרץ האברך בבכי מר והתחנן על נפשו שיזכה ל"קדיש" הראשון שלו, הגרי"מ ששמע והשתתף בצערו, ברכו מעומק ליבו שיזכה עם נוות ביתו בשנה הבאה לחבוק בן זכר ואף הפטיר "רק שתזכור להזמין אותי לברית".

ובכן בשבוע האחרון ששון ושמחה בבית האברך שחבק לאחר ציפייה של 10 שנים את בנו הראשון, תכף פנה האברך למעונו של הגרי"מ ובקשו שישמש כמוהל בבריתו של בנו.

ואכן ביום שישי נערכה הברית המרגשת במעונו של הגרי"מ לצד הורי וזקני המשפחה המאושרת.

 

הרב יעקב מאיר שכטר ברית מילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד