כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
תחנך את ילדי ישראל

המקובל על פסילת דרעי: "אמרתי לו לא לחזור"

המקובל הצדיק רבי יעקב עדס נשא דברים בתיקון שובבי"ם והתייחס לסערת בג"צ בפסילת אריה דרעי: "מה לך להיות שר הפנים, להיות אחראי הביוב של אום אל פחם". צפו בתיעוד וידאו 

המקובל על פסילת דרעי: "אמרתי לו לא לחזור"
הגה''צ רבי יעקב עדס לצד אריה דרעי צילום: שלומי טריכטר

במהלך שיחה שמסר המקובל הגאון רבי יעקב עדס התייחס לסערה סביב פסיקת הבג"ץ נגד דרעי ואמר: "אני אמרתי לדרעי כבר מזמן לא לחזור, הם יחפשו אותך, לך תתעסק בחינוך, עכשיו התפקיד שלך לתקן בחוץ לא שם". 

רבי יעקב עדס מסר את הדברים לאחר תיקון שובבי"ם שערך בבית המדרש "תפארת וגדולה" בירושלים שבראשות הגאון רבי שמעון דרור. "הנה תראו מה כבר המפלגה הזאת עשתה בעשר שנים האחרונות לעומת השנים שעשתה לפני שנכנס לכלא, שמיים וארץ ההבדל. אמרתי לו, אז היה התפקיד שלך לתקן בתוך הטומאה עכשיו בחוץ, היו רבנים אמרו לו אחרת הוא שמע להם. יום אחרי שהתחילו החקירות הוא בא אליי לישיבה אומר לי אני רואה שצדקת, כמוך אמרו לי גם הרב וואזנר ורבי מיכל פיינשטיין". חשף הרב עדס.

בדבריו הוסיף הרב עדס: "הציעו לו עסקת טיעון אמרתי לו תתחייב להם שלא תהיה שר ולא חבר כנסת לך תנהל את רשת החינוך, מה לך להיות שר הפנים להיות אחראי על הביוב של אום אל פחם. במקום זה תחנך את רבבות ילדי ישראל".

בהמשך דבריו התבטא המקובל הגר"י עדס בחריפות נגד כלל חברי הכנסת ואמר מה שקורה שם זה בושה וחרפה, זה לא רק בבחינת תורה, זה אפיקורס הכי גדול, סיפר לי הרב משה קצין הוא היה עוזר רשמי של יו"ר ועדת הכלכלה מטפלים שם בעשרות מליארדים בלי גוזמה, הוא אומר היו יושבים שם 15 חברי וועדה מחליטים החלטות על מליארדים, שניים נמצאים שם השאר מסתובבים לא מעניין אותם כלום, ובשעה עשר ורבע מכניסים 15 בורקסים חמים, תוך 2 דקות כולם יושבים סביב השולחן. זה חברי כנסת אוי לנו מחברי כנסת כאלה".

בהמשך דבריו הוסיף בבדיחות הגר"י ואמר, "אם יהיו 120 חברי כנסת בכף מאוזנים אחד ו-120 בורקסים בכף שניה הבורקסים מכריעים". בסיום דבריו אמר הרב עדס: "אנחנו לא צריכים להתעסק בכל השטויות הללו, לדעת אין לנו שיור אלא התורה הקדושה, לא צריך להפריע לנו מי יהיה שר ומי לא, צריך לפעול להקמת עוד מוסדות של תורה".

המקובל רבי יעקב עדס משרד הפנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 74 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד