כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
איך יגיבו החרדים?

בעיצומה של השבת: עבודות מכוונות מחוץ לבית ראש הממשלה

מנעו פגיעה בתושבי האזור? תושביה הדתיים והחרדים בשכונת רחביה הירושלמית הופתעו לגלות בעיצומה של השבת משאית ועובדים שהחלו לגדר את ביתו הפרטי של ראה"מ בנימין נתניהו ברחוב המרכזי של השכונה - עזה | לטענת לשכת רה"מ העבודות בוצעו בהתחשב במועד ההפגנה

בעיצומה של השבת: עבודות מכוונות מחוץ לבית ראש הממשלה
בית משפחת נתניהו בירושלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשיאה של השבת, משאית ומספר עובדים הגיעו לשכונת רחביה בירושלים, ומחוץ לבית ראש הממשלה בנימין נתניהו ברחוב עזה החלו בעבודות גידור מחוץ לבית, כך דיווח כתב ׳כאן 11׳ סולימאן מסוודה.

העבודות בוצעו על ידי קבלן ומספר עובדים, וזאת כהערכות ביטחונית לקראת הפגנה שהתקיימה הערב מחוץ לבית ראש הממשלה, שמתגורר בביתו הפרטי עד להשלמת השיפוץ במועד הרשמי ברחוב בלפור.

עצם קיום ההפגנה היה ידוע ימים קודם לכן, ובלשכת ראש הממשלה מודים בתגובה כי הדבר נעשה במכוון בשבת תוך התעלמות מיום המנוחה זאת בכדי למנוע פגיעה בשכנים לביתו של משפחת נתניהו.

‫תגובות לשכת הממשלה: "במסגרת הערכות האבטחיתית הנדרשת לקראת ההפגנה המתוכננת להקתים במוצ״ש בקרבת בית ראש הממשלה. בוצעו עבודות באזור ע״י קבלן מבצע ובהתאם להנחיית שב״כ. העובודת בוצעו במועד זה בהתחשב במועד ההפגנה המתכונן ובמטרה לצמצם ככל הניתן בפגיעה במרקם החיים של תושבי האזור".

עזה עבודה בשבת ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד