כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
נטל על עצמו אחריות

בד"ה: הרופא ממודיעין עילית הלך לעולמו

הלך לעולמו הרופא ד"ר יצחק שמעון דרזנר ז"ל מנוף איילון ששימש כרופא משפה במרפאת כללית במודיעין עילית. נפטר לאחר שחלה ופטירתו הכתה בהלם את מכריו הרבים. הלוויתו הבוקר בהר המנוחות

בד"ה: הרופא ממודיעין עילית הלך לעולמו
ד"ר יצחק שמעון דרזנר ז"ל צילום: מכון המאורות

ברוך דיין האמת: במוצאי שבת הגיעה הידיעה המעציבה על פטירתו של הד"ר יצחק שמעון דרזנר ז"ל מנוף איילון, ומי שהיה רופא משפחה מפורסם במודיעין עילית, שהלך לעולמו לאחר ניתוח שהסתבך והוא בן 60 בפטירתו. 

פטירתו הכתה בהלם את כל מכריו וידידיו הרבים, לצד המוני המטופלים שעברו אצלו בהיותו רופא משפחה נודע במרפאת כללית בקרית ספר וכן רופא המשפחה בנוף איילון מקום מגוריו. 

ד"ר יצחק דרזנר ז"ל נולד באנגליה ב' כסלו תשכ"ג לאביו יוסף ז"ל ואמו מרת שרה ע"ה.

הרב אהרן מרצבך רב הקיבוץ כתב עם היוודע דבר פטירתו: "יום עצוב ביותר לשעלבים רבתי. מי ששנים על גבי שנים, נטל על עצמו אחריות כבידה יום יומית בלתי פוסקת, להיות שליח לרפואת הציבור, בבדיקה באיבחון בעצה בהכוונה ובליווי, בעומס שהלך וגבר, השיב נשמתו לבוראו. קשה כרגע, לבטא במילים את הרגשת הלב".

"הציבור כולו ומטופליו הרבים, נחזיר לו תודה והוקרה גדולה, ונביע זאת בתפילה ולימוד לעילוי נשמתו, ובמצוות ההלוויה והניחום לאשתו ומשפחתו היקרה. חבל חבל על דאבדין. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים ולהחיותו בתחיית המתים עם כל מיתי עמך ישראל ברחמים אמן".

במשך שנים רבות היה נוסע למקום עבודתו במודיעין עילית שם שימש כרופא משפחה וקיבל את המטופלים הרבים, כולם מציינים את היותו אדם נחמד ומסור ללקוחותיו. כמו כן הקים מרפאה עצמאית בקיבוץ שעלבים המשמשת את שעלבים רבתי, כולל תלמידי חו"ל וכלל התושבים.

השאיר אחריו את משפחתו: רעייתו מרת חנה שתחי', בנים ובנות, חתנים ונכדים. 

הלוויתו תתקיים הבוקר (ראשון) בשעה 10:30 בבית ההספד קהילת ירושלים בהר המנוחות שם ייטמן. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

נוף איילון מודיעין עילית שירותי בריאות כללית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד