כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים מוצרי חשמל?

בכל דירה ובית ניתן למצוא כיום כמה וכמה מכשירי חשמל בסיסיים, המהווים כמעט תנאי מקדים לחיים המודרניים כפי שאנחנו מכירים אותם. ללא מוצרים כמו מקרר, מכונת כביסה ומזגן, החיים שלנו ייראו שונה לחלוטין בהשוואה למה שאנחנו מכירים ואוהבים... על מנת להבטיח כי הבית שלנו מצויד במכשירי החשמל האיכותיים והמתאימים ביותר, כדאי לשים דגש על כמה נקודות מפתח במהלך החיפוש והרכישה. להלן כמה נקודות כלליות הרלבנטיות לכל מכשירי החשמל, וכמה דגשים עבור רכישת מכשירים בסיסיים וחשובים במיוחד

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים מוצרי חשמל?
מוצרי חשמל צילום: FREEPIK

דגשים כלליים לקניית מוצרי חשמל

בעת קנייה של כל מוצר חשמל גדול, כדאי לשים דגש על הנקודות הבאות –

הובלה: האם ההובלה כלולה במחיר? האם נדרשת תוספת תשלום עבור קומות גבוהות, בניין ללא מעלית או בעיה זו או אחרת בנגישות?

אחריות: לכמה זמן תקפה האחריות על המוצר? במידת הצורך – האם מקבלים מוצר חלופי עד להשלמת התיקון? מי אמור לטפל עבורנו במכשיר והיכן? מי אחראי לקחת את המכשיר התקול לתיקון? (אנחנו או החברה?...)

זמן אספקה: בתוך כמה זמן מבטיחים לספק לנו את המוצר מרגע הרכישה?

מכונות כביסה – בעת רכישת מכונת כביסה חדשה, כדאי מאוד לשים דגש על כמה מאפיינים מרכזיים של הדגם הספציפי אותו נקנה. למשל – מידות. לא כל מכונות הכביסה הן בדיוק באותו הרוחב והאורך, וחשוב מאוד לוודא כי הדגם שאנחנו קונים מתאים במידותיו למקום שאנחנו מייעדים עבור המכונה. בנוגע לפתיחת המכונה, חשוב לשים לב כי אם אנו רוכשים דגם עם פתיחה עילית לא נוכל להניח על המכונה שום דבר, בטח שלא מייבש... חשוב לשים לב גם לגודל המכונה – כמה קילו כביסה היא יכולה לכבס בכל פעם? במקרה של משפחה עם ילדים, עדיף לבחור מלכתחילה מכונה עם קיבולת גדולה יחסית (שמונה או עשרה קילו לפחות).

מייבשי כביסה – המכשיר המשלים למכונת הכביסה, בלעדיו קשה מאוד לעשות כביסות כל יום כך שכל הבגדים יספיקו להתייבש כהלכה. גם כאן פרמטר מרכזי הוא משקל הכביסה שניתן לייבש בבת אחת, וחשוב שמשקל זה יתאים למשקל הכביסה עבורו מיועדת המכונה. ניתן לקנות גם מייבש קטן יותר המתאים לכמויות קטנות יותר, במידה וחלק מהכביסה אנחנו מתכננים לייבש בתלייה.

מקררים – אחד ממכשירי החשמל הבסיסיים והחשובים ביותר בכל בית. השיקול המרכזי בנוגע לקניית מקרר צריך להיות הגודל שלו, כך שיתאים למספר הנפשות המתגוררות בבית. כדאי לשים לב לסוג הפתיחה והחלוקה של המקרר – האם המקפיא למטה, למעלה או באחד הצדדים? כמה נפח הקפאה יש בדגם זה לעומת החלק של הקירור? גם כאן חשוב לקחת בחשבון את המידות המדויקות של הדגם אותו שוקלים לקנות.

מזגנים – בעת בחירת מזגן חדש יש להתחשב כמובן קודם כל בהספק: איזה חלל מעוניינים למזג? המזגן שיתאים לחדר השינה לא יתאים בהכרח לסלון ואזורים פתוחים וגדולים בבית. האם אנחנו מעדיפים מזגן עילי "רגיל" או לחילופין מיזוג מרכזי או "מזגן מיני מרכזי "? מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע המשווקים את המזגנים ומוצרי החשמל על מנת למצוא את הפתרון המתאים והנכון ביותר עבורכם.

מוצרי חשמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד