כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

היי בוב בהנהלת רוני זהבי - ההייטק של משאבי האנוש

יכולת ההתפתחות של חברת היי בוב מלמד לא רק על האמון שהיא מקבלת מהמשקיעים או על כמות החברות העושות שימוש בפלטפורמה שהיא מציעה, אלא גם על הצורך בניהול משאבי אנוש בצורה חכמה, עכשווית ואפקטיבית יותר

היי בוב בהנהלת רוני זהבי - ההייטק של משאבי האנוש
הייטק צילום: FREEPIK

לא אחת נכנסים אל חיינו שינויים טכנולוגים שונים, בין אם מדובר באפליקציות להזמנה של מזון מהיר ועד אל שינויים טכנולוגיים ברכב, בבתים שלנו וגם במקום העובדה. אבל את הבשורה החדשנית אל תחום משאבי האנוש, מביאה לא אחרת מאשר חברת היי בוב המנוהלת על ידי רוני זהבי וישראל דוד, להם ניסיון עשיר בתחום ייעול מערכות, החל מהקמת חברות מובילות במשק כמו ''TeamB Cybersecurity'' ועוד במרכז הפיתוח של חברת היי בוב עומדת טכנולוגיה המתבססת על HR-tach, המאפשרת ניהול מצוין של כל תחומי משאבי האנוש החל מקליטת העובד ועד אל הליך שימוע פיטורין ואפילו התאמת מנטורים לעובדים חדשים.

היוניקורן הישראלית

חברת היי בוב הישראלית נחשבת כיום לבין חברות ההייטק המובילות בשווין בישראל, כעל פי הערכה שוויה עומד כיום על כ-2.45 מיליארד דולרים. אך לצד השווי העצום של החברה, היא מקבלת עוד אישורים בדמות גיוסים מצליחים בעשרת החודשים האחרונים, כשהיא מסכמת גיוס בסך 300 מיליון דולרים מחברות השקעה בינלאומיות. היוניקורן הישראלית גייסה מעל ל-400 מיליון דולרים מאז הקמתה, כשלצד זאת היא מצליחה גם להתברג כאחת הפלטפורמות המובילות בדוח של ''Grid® Report''.

כל אלו כמובן רק יכולים ללמד על צמיחה תלת ספרתית של החברה, בה מועסקים עובדים החל מאוסטרליה, הולנד, בריטניה, קנדה, רומניה ועוד מדינות. כשלצד מספר המדינות והנוכחות כמעט בכל יבשת בכדור הארץ גויסו רק בשנת 2021 מעל ל300 עובדים חדשים מרחבי העולם. ההתפתחות המשמעותית של החברה יכולה רק להעיד כי החדשנות שבטכנולוגיית HR, ככל הנראה עושה את צעדיה הראשוניים עם כיבוש התחום של משאבי האנוש.

פלטפורמה הכרחית לחברות בינוניות וגדולות

יכולת ההתפתחות של חברת היי בוב מלמד לא רק על האמון שהיא מקבלת מהמשקיעים או על כמות החברות העושות שימוש בפלטפורמה שהיא מציעה, אלא גם על הצורך בניהול משאבי אנוש בצורה חכמה, עכשווית ואפקטיבית יותר. כך מתאר המנכ''ל רוני זהבי את הדגשים בפלטפורמה: "הפלטפורמה שלנו, ששמה בוב, שמה דגש על חוויית המשתמש של העובד, ומדגישה כלי ניהול כמו הערכת ביצועים בזמן אמת ובקשת חופשות" ומוסיף כי היא ''עוזרת לארגונים להבין שהעובדים הם לא רק משאב, אלא הנכס הכי חשוב בחברה - ועל כן, החלטות ניהוליות צריכות להתקבל כשרואים את העובד כמכלול".

ניהול ימי מחלה, בקשות של ימי חופשה ושימור העובד כנס חשוב לחברה אינם רק האפשרויות היחידות שמציעה הפלטפורמה. אלא גם יכול לניהול כספים, התייחסות אל עובדים בין אם מדובר בעובדים במשרה מלאה, משרה חלקית או פרילנסרים. יכולת הניהול של מאפיינים אלו בעולם משאבי האנוש, הינו הכרחי כיום לכל חברה, כשאת הפלטפורמה בניגוד למערכות ניהול עובדים אחרות ניתן להתאים בצורה מלאה לכל חברה ולאפשר גמישות מרבית בזמן השימוש בה.

היכנסו ללינ לקריאה נוספת על היי בוב

הייטק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד