כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"יוכפלו מזונותיכם" 

מעמד מרגש: 'שטר הפרנסה' של מרן שר התורה נחתם מחדש

גדולי הדור שליט"א חתמו מחדש על שטר הפרנסה של מרן שר התורה זצוק"ל שהבטיח: "יוכפלו מזונותיכם" 

מעמד מרגש: 'שטר הפרנסה' של מרן שר התורה נחתם מחדש
הגר"ח קנייבסקי צילום: ועד הרבנים

במעמד מרגש במיוחד, חתמו גדולי הדור שליט"א על שטר הפרנסה של מרן שר התורה זצוק"ל שהבטיח:  "יוכפלו מזונותיכם מתוך בריאות ונחת מכל יוצאי חלציכם".

בהוראת מרן ראש השיבה הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א, יחולק השטר לכל מי שתורם עבור קרן לחם וחלב אותה ייסד בועד הרבנים לאחר פטירת רעייתו, הרבנית אזרחי ע"ה.

לקבלת השטר הקליקו כאן>>>

החתימה המחודשת זכתה לתגובות רבות, ביניהם איש עסקים חרדי שזכה לקבל את השטר עוד בחיי מרן שר התורה והעיד:

""ברוך השם, כשזה מגיע לפרנסה, אפשר לומר שהייתה לי הרבה ס"ד, כל איש עסקים יהודי יודע שבסופו של יום מתיש  אתה יכול לעשות את כל המהלכים הנכונים ולסיים בלי תוצאות.

היחיד שבאמת מחליט כמה יהיה לך הוא הקב"ה. ואיך אוכל לדעת כמה ה' רוצה שאקבל? ובכן, אני פונה לגדולי התורה בעולם לייעוץ פיננסי" הוא אומר ברצינות תהומית.

"כששמעתי על שטר הפרנסה שנחתם על ידי מרן שר התורה, הבנתי שזה אחד החוזים החשובים שאני עומד לסגור בשביל להזניק את העסק שלי.

אז, תאמינו או לא, זה סוד ההצלחה שלי, המכתב החתום שיש לי מגדול הדור שאומר שאני סומך עליו, נותן את הצדקה שלי איפה שהוא מייעץ, ועל פי דבריו הכנסתי תוכפל בעז"ה.

ואגיד לכם עוד משהו, הוא מסיים בחיוך: לפעמים מדובר בעניין של השקעה במקום הנכון, כשאני משקיע את כספי בכלל ישראל אני יודע שזה מניב תשואה גדולה"

להצטרפות להשקעה הקליקו כאן>>>

בתיעוד מרגש מביתו של מרן ראש השיבה הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א, הוא נצפה מברך בחום את התורמים לקרן ואומר:

"כל מי שזוכה לתת לילדים לחם וחלב, כל מי שזוכה לכלכל משפחות רעבות, כל מי שזוכה לעשות עשות חסד עם אנשים קשיי יום והעניים האלה שאין להם פרנסה בבית, אשריו ואשרי חלקו ולא ידע מחסור כל ימי חייו!

גם אני בעזר ה' יתברך אקח חבל במצווה הגדולה הזאת! הזכות הזאת תהיה לכם לשמירה מכל צרה ויוכפלו מזונותיכם מתוך בריאות ונחת מכל יוצאי חלציכם"

לצפייה ולקבלת השטר הקליקו כאן>>>

ועד הרבנים שטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד