י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מיזם מהפכני

הילדים מתקשים בלימודים ושקועים במחשב? זה הפתרון!

כשאין זמן לעזור לילדים עם שיעורי הבית וכשהם מבלים את הזמן במשחקים ובמחשב, נולד המיזם המהפכני שסחף אלפי הורים - מערכת שיעורים משלימים לילדים, במחשב!

הילדים מתקשים בלימודים ושקועים במחשב? זה הפתרון!
קושי בלימודים צילום: שאטרסטוק

עומס משימות הפך לאחד ה"סמלים" של הדור האחרון. היום אנו נדרשים להספיק במהלך היממה הרבה יותר בהשוואה למה שהיה בעבר. באופן מפתיע, למרות שכיום זמינים פתרונות שמקצרים את זמן ההתעסקות כמעט בכל תחום - מכביסה ועד עריכת ספרים, עדיין כוווולם עסוקים.

כשמדובר בהורים לילדים בבתי ספר ובתלמודי תורה, העומס גדול אף יותר כאשר כל הורה רוצה לאפשר לילדו להתקדם ולהצליח. חזרה על החומר השוטף, הכנה למבחנים, עזרה בשיעורי הבית וגם מענה על שאלות נקודתיות - כל אלה דורשים זמן ופנאי נפשי שלרוב פשוט אין.

חוסכים כסף וכאב ראש ומתנסים ב"למדם" לחצו כאן>>>


אב עם ילדיו בדרך לבית הספר • שאטרסטוק

בחודשים האחרונים יותר ויותר הורים מגלים את מערכת "למדם" שפותחה בדיוק עבור הצורך הזה: כלי עזר לתלמידים שיודעים ואוהבים ללמוד, וחשוב להם להצליח. בפלטפורמה ישנם כאלף שיעורים במקצועות הנלמדים בת"תים ובבתי הספר, ובהם משנה, הלכה, גמרא, חשבון, עברית ועוד. את השיעורים הממוקדים (אורך כל אחד כ-10 דקות בלבד) מעבירים טובי המלמדים במוסדות הנחשבים ביותר. "למדם" הינה מערכת שנוצרה במיוחד עבור התלמידים במשפחה החרדית ואינה "התאמה" של פתרון קיים. היא פועלת גם באופן מקומי ללא חיבור לרשת, בבקרה קפדנית של ההורים.

בכל שבוע נרשמים עשרות הורים נוספים לפלטפורמה. אחד מהם הוא אליהו, והוא מספר לנו למה בחר דווקא בפתרון הזה: "כל יום הוא מירוץ חדש נגד הזמן במטרה להספיק כמה שיותר משימות. בדור שבו אנו עצמנו גדלנו היה הרבה יותר זמן איכות להורים עם הילדים, והיום רעייתי ואני יכולים למצוא את עצמנו ב-9 בערב "נזכרים" שלא אכלנו מהצהריים – פשוט כי היינו בשטף של עשייה."

איך זה נראה? הכי פשוט להתנסות בשיעורים ללא עלות ולהרגיש את ההצלחה מקרוב. לחצו כאן>>>

"תחשבו על כך שבשעה הזו, אחרי כל היום הארוך, עוד צריך זמן וסבלנות לשבת וללמוד עם הילד או הילדה. ולא נדבר על היכרות עם החומר עצמו: גם אני עצמי שעוסק בחינוך לא תמיד מכיר די הצורך את הנושאים השונים, בטח לא לעומק. גם הילד עצמו לא יכול להתרכז באופן מיטבי בשעה כזו, הרי גם המוח שלו עבד כל היום."

"התחושה הזו שמצד אחד אני כל כך רוצה לעזור לילד להצליח ומצד שני אין לי את הכלים הטכניים לעשות את זה, קשה מאוד. למרבה המזל גילינו את 'למדם' והחיים השתנו מהקצה אל הקצה. לפעמים הילד לומד בעצמו ולפעמים אנו לומדים בצוותא והופכים את רבע השעה הזו למעין 'חברותא'. גם את גיסי שכנעתי לבוא ולהתנסות במערכת וכעת הוא החליט לרכוש אותה בעצמו עבור ילדיו."

העובדה שהמערכת אינה דורשת חיבור לרשת, חלילה, ופועלת באופן מקומי ומפוקח באופן מלא בעזרת "פאנל ההורים" חשובה מאוד ומעניקה להורים שקט נפשי. "לא הייתי מרשה לעצמי להתקין את המערכת לולא הביטחון הזה" חותם אליהו.

מאות כבר הצליחו.

תנו לילדים מתנה - להצליח בלימודים, לחצו כאן>>>

 

 

מחשב לימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד