כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
להזדהות ללא כל בירוקרטיה

שינוי דרמטי: מהפכת ההסדרים בת"ת של ישיבת חברון

משתלם להיות חברונע'ר: הכול על מהפכת ההסדרים בת"ת של ישיבת חברון שתוביל למהפכה בעולם התתי"ם בעולם הישיבות, בעקבות מהלך תקדימי של מתן הנחות עם המובילים בשוק. וגם: כיצד יוכלו מעתה החברונער'ס להזדהות ללא כל בירוקרטיה. פרסום ראשון ב'בחדרי חרדים'

שינוי דרמטי: מהפכת ההסדרים בת"ת של ישיבת חברון
היכל ישיבת חברון בירושלים צילום: באדיבות המצלם

בימים אלו פורשת כנפיים בעולם הישיבות המהפכה של עולם התתי"ם, לאחר בת"ת של ישיבת חברון בירושלים מתניעים שינוי דרמטי שמעצב מחדש את פני ההסדרים המקובלים בישיבות מזה שנים עם רשתות השיווק המובילות.

כידוע, מזה שנים מקובל בכל ישיבה שמוסד ה"תומכי תורה" – ת"ת, אמון על הסדרת שוק המחירים בביגוד, הנעלה, משקפיים וכדו' לטובת ורווחת בני הישיבה. מאז ומעולם בישיבת חברון הגדילו לצעוד קדימה הן בהרחבת היצע ההנחות לתחומים נוספים כגון טיפולי שיניים, תכשיטים ועוד, והן בכך שכלל ההסדרים שהת"ת העמיד לרשות הבחורים היה מיועד אף לבוגרי הישיבה. עם זאת, גם בחברון, שוק ההסדרים היה מותאם בעיקר לצרכי בני הישיבה ופחות עבור צרכי משפחות הבוגרים.

כעת, כך נודע ל'בחדרי חרדים', יוצאים בת"ת של חברון במהלך תקדימי בעולם הישיבות כולו, ומרחיבים באופן חסר תקדים את מתן ההנחות למגוון תחומים המותאמים במיוחד עבור משפחות הבוגרים תוך נתינת דגש מיוחד על תחום המעטפת לדיור, החל מייעוץ משכנתאות, ביטוחים ומטבחים וכלה בתאורה, ריהוט ובעוד מגוון עצום של נושאים כשהכול נעשה אל מול בעלי המקצוע המובילים בשוק ובהוזלה משמעותית ביותר.

המכתב שקיבלו בני הישיבה

חידוש מרענן נוסף עליו עמלו בת"ת של חברון בתקופה האחרונה הינו הסדרת נושא ההזדהות כבן הישיבה במעמד קבלת ההנחה ע"י נותני השירות. עד היום, על מנת לממש את ההנחות לבני הישיבה היה צורך ברכישת שובר ייעודי מראש ורק לאחר מכן ניתן היה לגשת לחנות ולממש את ההנחה, הליך שמנע מבוגרים רבים שאינם גרים בסמיכות לישיבה לממש את ההנחות ברשתות השונות. כעת, על מנת להקל את הרחבת מתן ההנחות באופן
שיונגש בצורה מיטבית, שקדו בחברון על פיתוח מערכת חדשנית ומתקדמת המאפשרת את מתן ההנחה באמצעות הזדהות פשוטה וקלה ע"י תעודת זהות של בן הישיבה – הבחור או הנשוי, וכך יודע המוכר או נותן השירות כי הלקוח שלפניו זכאי להנחות המיוחדות של חברון.

פיתוח זה מקל מאד על תהליך הרכישה כשכל מה שנדרש הוא הזדהות בחנות בסיום הקניה באמצעות תעודת זהות. בת"ת מדגישים כי ההנחה מיועדת לכל בן משפחה מדרגה ראשונה של בן הישיבה. כבר כיום ההסדר מקובל ברוב מוחלט של החנויות העובדות בהסדר עם הת"ת למעט מספר חנויות בודדות שנמנעו מכך ועדיין דורשות קניית שובר מראש.

בשיחה עם תלמיד מהישיבה שמענו על הייעול הגדול בנוהל החדש. לדבריו, עד היום כשבחור היה זקוק לדוגמא לחליפה בימי בין הזמנים, הדבר היה כרוך בקושי רב, כשמלכתחילה צריך לברר מי הבחורים שהתנדבו להיות הנציגים למכירת השוברים, וגם לאחר רכישת השובר פעמים רבות הקנייה לא היתה באותה חנות אליה הוא רכש את השובר, כשבסופו של דבר הוא נדרש להחליף לשובר המתאים, כך שכל התהליך היה מסרבל ומייגע. "כיום בזכות העבודה הנפלאה שהת"ת עשה, הכול הפך להיות קל ופשוט, הולכים לאיזו חנות שרוצים, בלי צורך לקנות מראש שובר כלשהו, ובמידה ואני מוצא את מה שאני מחפש, אני מזדהה בפני המוכר, ובזה מסתיים כל הסיפור" כך מספר בשיחה מיוחדת ל'בחדרי חרדים' בחור מהישיבה.

בימים אלו נשלחו מטעם הת"ת לאלפי כתובות דוא"ל של בני הישיבה ומשפחותיהם פירוט ההנחות המלא כשנראה שזו רק ההתחלה והיד עוד נטויה.

ישיבת חברון תומכי תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד