כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
המחאה מחריפה

במחאה על הרפורמה המשפטית של לוין: חברות ההייטק ישבתו

מטה המאבק ברפורמה המשפטית של יריב לוין הודיע על החרפת המחאה באמצעות שביתה של שורת חברות הייטק ועסקים ביום שלישי הקרוב | ע"פ הרשימה של המארגנים, 16 חברות הייטק בולטות ישבתו ולדבריהם, אל חברות ההייטק יצטרפו יותר מ-130 עסקים

במחאה על הרפורמה המשפטית של לוין: חברות ההייטק ישבתו
אילוסטרציה צילום: unsplash

הצעדים נגד התוכנית המשפטית שר המשפטים יריב לוין עולים שלב: מס' חברות הייטק ועסקים הודיעו כי ישבתו ביום שלישי הקרוב.

מטה המאבק שמארגן את ההפגנות מידי מוצ"ש כנגד הממשלה, פרסם רשימה של 16 חברות הייטק בולטות, ולדבריהם "יותר מ-130 עסקים וחברות יקיימו השבתת אזהרה לממשלת ישראל שתימשך מספר שעות".

רשימת חברות ההייטק אשר הודיעו לעובדיהן כי תאפשר להם לשבות בשלישי הקרוב: נטורל אינטלג'נס, רדיס, למונייד, INX, Hello heart, אקטיב אימפלימנטס, Wiz של אסף רפפורט, Cheq, אלגו סק, Forter, cheetah technologies, האניבוק, Meat. The End, Luminescent, Track160 ו-Piggy.

ע"פ הודעת 'מטה המאבק' נראה ששבוע סוער לפנינו: במטה הודיעו כי גם במוצ"ש הקרוב תתקיים הפגנת ענק ברחוב קפלן בתל אביב וכאמור בשלישי הקרוב יקיימו עובדי הייטק ומעל ל 130 עסקים וחברות, שביתת אזהרה לממשלת ישראל שתימשך מספר שעות. "בחמישי צפויות פעולות מחאה נוספות. הודעה עליהן תתפרסם בהמשך," הזהירו המארגנים. 

ממטה המאבק ברפורמות לוין נמסר: ״ההפיכה הדיקטטורית תפגע אנושות בזכויות אזרח, בכלכלה הישראלית ובכל מערכות החיים. לכן, אנו נדרשים לצעדים דרסטיים. למרות הפגיעה הכלכלית אנו נוקטים בצעד זה כצעד ראשון להבהיר לממשלת ישראל שההפיכה המשטרית לא תעבור. מדינת ישראל לא תהיה דיקטטורה כי היא לא תתפקד ולו ליום אחד ללא השדרה המרכזית של הכלכלה והחברה הישראלית״.

 

משרד המשפטים יריב לוין הרפורמה המשפטית מחאות הייטק מרי אזרחי שביתה עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד