כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

איכות של אויר כשהבית נושם תדיראן

תדיראן הקימה בית אינטראקטיבי הממחיש את בעיית איכות האוויר בחללים סגורים ואת הפתרון הטכנולוגי המטפל באוויר המזוהם

איכות של אויר כשהבית נושם תדיראן
מנכ"ל תדיראן ובעל השליטה משה ממרוד והרב מיכה הלוי שליט"א- רבה הראשי של פתח תקווה, בטקס קביעת המזוזה צילום: יח"צ

תדיראן, המובילה את הטיפול באיכות האוויר בבית, לקחה את הנושא כמה צעדים קדימה והקימה  בחודש האחרון בית המשתרע על כ-150 מ"ר במתחם החברה בפ"ת על מנת להעלות את המודעות  לאוויר נקי בבית ולהוציא אותה מן הכוח אל הפועל. הבית, שמעוצב כבית אמיתי וכולל חדר שינה, סלון, מטבח וחדר שירותים ומקלחת, נבנה במטרה לשמש כמרכז הדמיה והמחשה לתופעת הבית החולה הנגרמת כתוצאה מאוויר מזוהם המצוי בחללים סגורים ובו מזיקים ביולוגיים קטלניים כדוגמת חיידקים, וירוסים ועובשים אשר מועברים בקלות באוויר ומהווים סכנה בריאותית ממשית.  

הבית רושת במיצגים המעניקים חוויה חושית וויזואלית, וממחישים את השפעת מזיקים אלו על רמות החולי ועל איכות החיים של דיירי הבית. זאת לצד הפתרון הטכנולוגי TADIRAN AIROW שפותח על ידי תדיראן, כמענה לאיכות האוויר והשבחתו בחללים סגורים.

לטקס חנוכת הבית החדש במשרדי תדיראן הגיע הרב מיכה הלוי שליט"א, רבה הראשי של פתח תקווה, שקבע מזוזות בקירות הבית ובירך את עובדי החברה. בנוסף נכח באירוע מנכ"ל תדיראן ובעל השליטה משה ממרוד שאמר: "אין טוב ממראה עיניים. לאחר פיתוח טכנולוגיה פורצת דרך שמטפלת באוויר שאנחנו נושמים באמצעות מי חמצן, אנחנו שמחים לחנוך את הבית החדש של תדיראן שישמש כמרכז הדמיה אינטראקטיבי וימחיש את סיפורה של תדיראן במסעה לטיפול באיכות האוויר בחללים סגורים כך שיוכלו מהיום לנשום בטוח.  תדיראן חרטה על דגלה לדאוג לאיכות חייהם של לקוחותיה ולהעניק פתרון מתקדם, מעבר לחימום וקירור הבית, שיעניק אוויר מטוהר ונקי וישמור על איכות החיים ובריאותם של דיירי הבית, כדי שכולם יוכלו לנשום אוויר נקי יותר."

תדיראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד