כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
משפט נתניהו

"בולשביקית מפא"ינקית": תושב טבריה נאשם שהטריד את העדה

לבית משפט השלום בת"א הוגש כתב אישום כנגד תושב טבריה, בגין הטרדת עדת התביעה הדס קליין, אשר העידה ב"תיקי האלפים" בבית המשפט המחוזי בירושלים

"בולשביקית מפא"ינקית": תושב טבריה נאשם שהטריד את העדה
טוויטר צילום: Pixabay

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בת"א כתב אישום כנגד מנחם רביב (60) מטבריה, בגין הטרדת עדת התביעה הדס קליין, אשר העידה ב"תיקי האלפים" בבית המשפט המחוזי בירושלים.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין אלכסנדרה קרא עולה כי כחודש וחצי לאחר שקליין סיימה את עדותה בבית המשפט המחוזי במסגרת משפטו של ראש הממשלה, ח"כ בנימין נתניהו, פרסם רביב ציוצים בחשבון הטוויטר שלו, ובהם כתב: "ימח שמה של הבולשביקית מפא"ינקית הדס קליין הארורה, היא וכל חבר מרעיה שטפלו האשמות שווא על מר בנימין נתניהו", וזאת בליווי תמונתה של קליין ממהלך עדותה.

בהמשך צייץ "מעדות אחת אל משניה, מסתבר שרשעותה וחלאותה של הנאלחת הדס קליין וכל חבר מרעיה, גדלה בקצב שהולך ונעשה מהיר יותר וחייבים לעצור אותה שאם לא כן היא חלילה וחס, עלולה להתפשט ממש כפי התפשטותו האקספננציאלית של נגיף הקורונה הקטלני".

ציוצים אלה הגיעו לידיעתה של הדס קליין, אשר מסרה תלונה במשטרה, ובגינם מיוחסת לנאשם עבירה של הטרדת עדה.
יצוין כי כתב אישום זה מתווסף לארבעה כתבי אישום אשר הוגשו לפני כחודשיים בעניינם של ארבעה נאשמים אחרים אשר הטרידו את העדה הדס קליין וכן את עד המדינה, ניר חפץ, בנוגע לעדותם במשפט המתנהל ב"תיקי האלפים".

הדס קליין הטרדה טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד