כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חסידים לצד אוונגליסטים

מסע בזמן: חוויה ויזואלית יוצאת דופן ב'שילה הקדומה'

מאתרי העתיקות והממצאים הארכיאולוגים שמצביעים על הקשר העמוק של העם היהודי לארצו דרך מיצגים ויזואליים חדשניים ושובי העין והעץ שנטע רה"מ נתניהו במקום ועד לחוויית אקסטרים מהנה במיוחד במסע רינג'רים עם חברת טרקטרוני שילה איתם תסיירו בשטח, ב'שילה הקדומה' תחושו שמרוץ החיים נעצר - ובאחת תכנסו לחוויית מסע בזמן ייחודית היישר לנבכי ההיסטוריה של העם היהודי | מומלץ לכל המשפחה

מסע בזמן: חוויה ויזואלית יוצאת דופן ב'שילה הקדומה'
אתר "שילה הקדומה" צילום: באדיבות המצלם

שעות ארוכות הסתובבו עורכי וכתבי האתר החרדי הגדול בישראל "בחדרי חרדים" במקום המשכן ההיסטורי באתר "שילה הקדומה", שאפו לקרבם ניחוח קדומים, התחברו להיסטוריה העתיקה של עם ישראל בארצו וחזו בתיאור הימים בהם פעל במקום המשכן והמקום היה מוקד עלייה לרגל שוקק ליהודים בארץ ישראל.

את היום התחילו חברי המערכת בסיור מעמיק ומחכים בהולוגרמה של המשכן עד לסיום המסלול במיצג ייחודי ויוצא דופן הממחיש באופן יוצא מן הכלל את התחושות והווי המשכן בימים ההם. צעד אחר צעד נחשפה בפניהם פיסה אחר פיסה מהחיים היהודיים שפיכו בעוז במקום הזה, בעבודת המשכן שנעשתה בדחילו ורחימו, מלאכת הקרבנות וכל מה שהתחולל באתר הקדוש לפני מאות שנים.

במהלך הסיור נתקלו חברי המערכת בנקודת ציון המסוגלת לישועות. במקום נצפו קבוצה של נוצרים אוונגליסטים, תומכי טראמפ מארה"ב, עם כלי נגינה בידיהם כאשר הם מודים כי הם מאמינים בכוח הסגולי של המקום הידוע כפועל ישועות בקרב הארץ מאז תפילת חנה והישועה בהולדת שמואל הנביא.

הריינג'רים של טרקטרוני שילה

חברי המערכת עלו למסע ריינג'רים במהלכו ראו בחורים חסידיים מקהילת קוסוב ויז'ניץ מעתירים בתפילה סמוך ונראה לאתר הקדוש תוך שהם מציינים כי בכל שנה עורך האדמו"ר מקוסוב תפילה מרגשת באתר בהשתתפות מאות מחסידיו. לדבריהם, אינספור ישועות ופקידות נודעו בזכות מעמדים אלו כמו כל התפילות באתר הקדוש.

האדמו"ר מקוסוב בשילה הקדומה

את היום סיכמו חברי המערכת כמעשיר ומרתק במיוחד, שילוב של חוויה רוחנית והנאה, במהלכה החכימו ולמדו רבות על העם היהודי, ההיסטוריה שלו והמקומות בהם התפתח בשנות הארץ הראשונות. "אנחנו ממליצים לכל אחד לעשות את הדרך הלא ארוכה ולהנות מיופי הבריאה וחוויה רוחנית ומחכימה במיוחד".

שילה הקדומה שילה חבל בנימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד