כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נערכים למתים רבים

דיווח: פוטין הזמין 21 משרפות ניידות מסין

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין משתמש במשרפות ניידות כדי להיפטר מגופות החיילים המגויסים שנהרגו במלחמה, וכך מסתיר את ההרוגים מהציבור. דיווחים כי פוטין הזמין 21 משרפות ניידות מסין

דיווח: פוטין הזמין 21 משרפות ניידות מסין
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צילום: דוברות הקרמלין

ולדימיר פוטין הזמין 21 משרפות ניידות מסין, כאשר מניין ההרוגים ברוסיה אמור להגיע בקרוב ליותר מ-220,000. פוטין מתכוון לשלוח את המשרפות לצד כוחותיו בניסיון לכסות את מקרי המוות מהציבור הרוסי. המשרפות הניידות משמשות לסילוק גופות של חיילים מגויסים שנהרגו במלחמה.

ערוץ הטלגרם הרוסי General SVR שמתנגד לפוטין, מזהיר וטוען כי הקרמלין מוכן לכך שמניין ההרוגים יעלה ל-220,000 עד ה-1 במאי. "21 משרפות ניידות הוזמנו על ידי ההנהגה הרוסית בסין", כתב הערוץ. "לפוטין הודיעו שההזמנה מוכנה ותועבר לרוסיה דרך מדינות שלישיות בעתיד הקרוב".

הערוץ טוען כי פוטין "אינו נבוך מההפסדים העצומים" אבל "ההיקף מטריד" לאנשים רגילים. "כתוצאה מכך, לטענת הנשיא, יש 'לכסות את ההפסדים לאורך זמן', ולכך הוזמנו המשרפות" נכתב.

פוטין הואשם זה מכבר בשימוש בחיילים לא מצוידים ומאומנים בחובבניות, שגויסו לעתים קרובות מאזורים רוסים עניים ומשמשים כ"בשר תותחים" ומוצבים בחזית כדי למנוע אבדות משמעותיות בקרב הצבא הסדיר. ההערכות לגבי אבדות המלחמה הרוסיות משתנות באופן משמעותי, כשהמספרים נעים סביב 145,000 בקרב חיילים רגילים, חברות צבאיות פרטיות, כמו גם השומרים הלאומיים ושירותי הביטחון.

ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה משרפות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד