כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

החיוב גבוה מהצריכה? חברת החשמל תזכה

בחברת החשמל יצאו בקמפיין לתושבי הדרום: מי שחוייב על פי ההערכה בסכום גבוה מקריאת המונה - יוכל לתקן את החיוב

צלם:יוסי וייס, דוברות חברת החשמל
צלם:יוסי וייס, דוברות חברת החשמל

בעקבות המצב הביטחוני: חברת החשמל קוראת ללקוחות החברה מאזור הדרום, שקיבלו חשבון חשמל על בסיס הערכה, לעדכן את צריכת החשמל באמצעות אתר האינטרנט ומרכזי השירות 103 של החברה.

החברה יוצאת היום (א) בקמפיין של מגוון אמצעי הקשר העומדים לרשות הציבור ליצירת קשר מהיר עם חברת החשמל: אתר האינטרנט, דף הפייסבוק, מרכז שירות 103, אפליקציה של חברת החשמל. לדבריה, בעת מבצע "צוק איתן" נבצר מקוראי המונים של החברה לבצע קריאת מונים במקום הצרכנות של חלק מלקוחותינו באזור הדרום.

לקוחות אלו שקיבלו חשבונות חשמל בימים אלו, ובהם מצוין (בהדגשה בצבע אדום) כי החשבון נערך על פי הערכת צריכה, מתבקשים לבדוק את קריאת המונה בפועל. אם יש הפרש בין קריאת המונה בפועל ובין הערכת הצריכה, הלקוח יכול למסור את קריאת המונה העדכנית באתר האינטרנט בתיבת "דיווח קריאת מונה לצורך תיקון חשבון שהוגש על פי הערכה", או בשיחת טלפון למרכזי השרות 103.

בחברת החשמל מציינים, כי עם קבלת קריאת המונה, החשבון שנשלח על פי הערכה יבוטל וישלח ללקוח חשבון מעודכן לתשלום על פי קריאתו, עם מועד אחרון חדש לתשלום, ללא חיוב בריבית פיגורים.

לקוחות בהוראת קבע בבנק/ כרטיס אשראי שחשבונם חויב על פי חשבון הערכה שהינו גבוה מהקריאה בפועל, יכולים לפנות לשרות 103 למסור קריאת מונה וחשבונם יזוכה בהפרש.
חשמל חיוב הערכה קריאה תיקון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד