כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מעמד מרגש

למעלה משעה: ראש הישיבה כתב הקדשות אישיות לכותבי החבורות

מעמד מרגש נערך למאות תלמידי ישיבות קטנות בהיכלה של ישיבת 'אמרי דעת'. במשך למעלה משעה ראש הישיבה הגר"ש כתב הקדשות אישיות למאות כותבי החבורות. צפו בתיעוד

למעלה משעה: ראש הישיבה כתב הקדשות אישיות לכותבי החבורות
כינוס הישיבות באמרי דעת צילום: דוד ארזני

מאות תלמידי הישיבות הקטנות נטלו חלק במעמד גיבוש וחיזוק בעיצומו של זמן חורף וכתיבת סוגיות שנלמדו בהיכלי הישיבות בתחילת זמן חורף, המעמד נערך בהיכלה של הישיבה הגבוהה "אמרי דעת" בראשותו של הגאון רבי שאול גבאי ובהשתתפות תלמידיו בוגרי הישיבה ראשי הישיבות הקטנות שתחת נשיאותו, ותלמידי הישיבות, ישיבת אמרי תורה קרית גת, נחלת בנימין צפת, היכל משה בית שמש, תורת יהודה ירושלים, וממלכת כהנים בבית שמש.

בתחילה התאספו מאות בני הישיבות לצעירים בהיכל בית המדרש לשיחת חיזוק מראש הישיבה הגר"ש גבאי שהרחיב בחובתו של בן ישיבה בימים אלה, לאחר מכן התכנסו יחד לאולם חדר האוכל בהיכל הישיבה יחד עם ראשי הישיבות הקטנות למעמד סעודת מצווה בשמחתה של תורה.

בעיצומו של המעמד עברו מאות התלמידים שכתבו חבורות והגישו זאת לראש הישיבה וזכו לקבל מידיו את ספריו 'שערי דעת' על הש"ס עם הקדשה אישית, במשך כשעה וחצי ישב הגר"ש גבאי וכתב הקדשה לכל תלמיד ותלמיד על מנת לעודדם בהמשך כתיבת סוגיות ושקיעות בלימוד התורה. בדבריו עורר ראש הישיבה את התלמידים לחזור על החומר הנלמד והסוגיות שמעלים על הכתב ולמצוא כל הזדמנות לחזור על כך עד כדי שהדברים יהיו ממש בדם שלהם ובכך יזכו לקנות את התורה באמת.

לסיום התקיימו ריקודים וקומזיץ מרגש בניצוחו של בעל המנגן יוסי רוטנר והקלידן יהודה שץ.

אמרי דעת חידושי תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד