כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הצצה נדירה

"כשרואים ישועות בעיניים, אי אפשר להישאר שלווים!"

ההילולא החגיגית של מוסדות ברכיה, לעילוי נשמת דמות המופת מרן הסבא קדישא, ר' רחמים חי חויתה הכהן זצוק"ל תיערך אי"ה בט' בשבט באולמי הפאר 'גני הצבי', עם הגרלות ענק על רכב בשווי 100,000 ₪, תכשיטי זהב ויהלומים ועוד. כמו כן תזכו לברכה הידועה אשר מאחוריה סיפורי ישועות מופתיים • קבלו הצצה נדירה לאווירה המחשמלת במוקדים לקראת האירוע המכונן

"כשרואים ישועות בעיניים, אי אפשר להישאר שלווים!"
הרב רחמים חויתה צילום: באדיבות המצלם

הטלפונים לא מפסיקים לצלצל.

המזכירות עונות לנו לשאלותינו באדיבות, אבל נאלצות לעצור ולהפסיק מדי רגע, כדי לענות לעוד תורם נוסף, ולעוד מתקשר לרכוש חבילת כרטיסים.

'תבינו, אחרי שרואים ישועות בעיניים, אי אפשר להישאר שלווים. זכותו של מרן המקובל האלוקי רבי חויתה זצוק"ל מלווה את התורמים עוד הרבה אחרי שהשקלים שהם שילמו למוסדות יצאו מכיסם.

להצטרפות להילולא הקדושה לחצו כאן>>>>

יש כאן מחלקה שלמה של אנשים שאנחנו קוראים להם פרק ב'.

אלו אנשים שגם אחרי פרק א' קשה וכואב, זכו והתחילו לחיות חיים חדשים אחרי התרומה:

מצאו את זיווגם, זכו להיפקד אחרי שנים בזרע של קיימא, נרפאו גם לאחר שהרופאים נואשו מחייהם, ועוד מאות סיפורי ישועות מסמרי שיער.

זכו והתחילו לחיות פרק ב' ומאושר בזכותו של רבי חויתה זיע"א אתם מבינים לבד שאילו אנשים שרק מחכים שיגידו להם מתי לתרום, הם מרגישים בחוש שזה הקמיע שלהם.' אנחנו מנסים לעכל את הדברים המרגשים ומבקשים להבין קצת יותר לעומק.

מוסדות חכמת רחמים בברכיה שבדרום, יוצאים כמדי שנה בקמפיין הגרלה להחזקת המוסדות.

ההכנות הקדחתניות כעת הן לקראת ההילולא המרכזית של מרן הסבא קדישא, רבי רחמים חי חויתה הכהן זצוק"ל, שאדמות ברכיה התקדשו מתורתו.

אימפריית המוסדות הכוללת מעצמה של תורה, תפילה וחסד, מהווה זרקור לכל הדרום כולו, תוך שליחת זרועות של קדושה לכל הארץ. המוסדות מחזיקים מאות אברכים ברחבי הארץ במסגרות שונות, עשרות אלפי שעות תורה ולימוד גמרא. עלון בית נאמן שמרביץ את תורה ואמונה לארץ ולעולם כולו. לא יאמן.

ההילולא עצמה נערכת בט' בשבט באולמי הפאר 'גני הצבי' שבברכיה. במעמד מרכזי בהילולא נערכות הגרלות ענק על רכב בשווי 100,000 ₪, תכשיטי זהב ויהלומים בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים ועוד אינספור הגרלות על מתנות יקרות ערך.

תוך כדי שיחה נחשפנו לטלפון מרתק של תורם שזוכה להתעטר בתואר 'נגיד המוסדות'. לתדהמתנו, לא כל אחד יכול להיות נגיד המוסדות וגם לא נדיב המוסדות, את הזכות שומרים מוסדות חכמת רחמים למעט תורמים. נגידי המוסדות זוכים ליחס מועדף, תעודות יוקרה, ברכות ייחודיות וקשר מיוחד עם גדולי הדור.

תורם נוסף שהתקשר תוך כדי, מספר על עובדה מעניינת: מוסדות חכמת רחמים פתחו לי את שרשרת המזל. בפעם הראשונה זכיתי בתכשיט זהב בשווי עצום, ואחר כך- אין שנה שאני לא זוכה. לא יודע איך קורה הנס הזה, אבל את המיתוס 'אני לא אחד שזוכה בהגרלות' שברתי בזכות המוסדות. עובדה, אני זוכה! מדי שנה!

מה שמדהים הוא שאין כרטיס שלא זוכה! כל רוכש כרטיס הגרלה זוכה בכניסה חינם להילולא המפוארת: סעודת מלכים, תזמורת אגדית, שי לכל משתתף. כל רוכש כרטיס זוכה במתנה יוקרתית ללא הגרלה, ועל כולנה- הישועות. הברכות שמתקיימות מעל הטבע.

והשנה! בשורה מרעננת וחידוש ייחודי! בנוסף לכל הטוב הזה, מקבל כל תורם כרטיס גירוד- כרטיס הפתעה, הכולל מתנה נוספת! כל כרטיס זוכה. המוסדות מבקשים להדגיש כי כרטיסי הגירוד הם עד גמר המלאי ומיועדים לרוכשים הזריזים. גם הגרלות הבונוס הנערכות כבר מא' בשבט מדי יום, על ידי שר השמחה עמי מימון, הן תוספת שאי אפשר להתעלם ממנה. אז אם מתנות יוקרה משולבות בישועות נצח וברכות צדיקים מתאימות לכם ב 60 ₪ לחודש. לחצו כאן>>>>

חכמת רחמים רבי רחמים חי חויתה הכהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד